• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96091910028
  • خبرنگار : 30054

آغاز زندگی بهتر و ارزان‌تر دانشجویان از هفته دانشجو

آغاز زندگی بهتر و ارزان‌تر دانشجویان از هفته دانشجو

سازمان بین‌المللی دانشگاهیان به مناسبت هفته دانشجو در ایران، از خدمات برجسته خود برای دانشجویان پرده‌برداری کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در جشنواره دانشجوگرافی، دانشجویان ایرانی با عضویت در سازمان بین‌المللی دانشگاهیان، علاوه بر کاهش هزینه‌های زندگی و مهارت‌افزایی، موفق به بهره‌مندی از جوایز متعددی می‌شوند. جوایز این جشنواره در دو بخش امتیازی و قرعه‌کشی ارائه می‌شود. دانشجویان عضو که به بیشترین امتیاز دست یابند، به گرنت‌های توسعه کسب‌وکارهای دانشجویی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال دست می‌یابند. همچنین به رتبه‌های دوم تا چهارم گرنت‌هایی به مبالغ ۱۰۰، ۸۰ و ۶۰ میلیون اهدا می‌شود. نفر پنجم این جشنواره در تور چهار روزه بازدید از دانشگاه‌های برتر کشورهای آلمان و اتریش شرکت می‌کند. همچنین همه شرکت‌کنندگان در جشنواره از امکان دریافت یک دستگاه تبلت، یک دستگاه گوشی هوشمند و یک عدد ساعت هوشمند به صورت قرعه‌کشی و از طرف آسان‌پرداخت پرشین (آپ) بهره‌مند می‌شوند.

جشنواره دانشجوگرافی که به مناسبت بزرگداشت هفته دانشجو و با هدف تقویت خلاقیت‌های دانشجویان و مستندسازی لحظات منحصر به فرد زندگی دانشجویی توسط سازمان بین‌المللی دانشگاهیان و با حمایت آسان‌پرداخت پرشین برگزار می‌شود؛ دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توانند آثار خود را از روز ۱۶ تا ۲۲ آذرماه از طریق اپلیکیشن آپ، در این جشنواره شرکت دهند. همه آثار مرتبط با موضوع جشنواره، در بخش کلوپ‌آپ به نمایش درآمده و امکان امتیازدهی به هر اثر وجود دارد.

این جشنواره در سه بخش «ارسال ویدئو»، «ارسال عکس» و «خاطره‌نویسی» برگزار شده و هر شرکت‌کننده امکان ارسال سه اثر را که صرفا توسط خود فرد تهیه‌ شده باشد، دارد.

همچنین تمامی دانشجویان می‌توانند در مدت‌زمان برگزاری جشنواره، با عضویت در سازمان بین‌المللی دانشگاهیان، از تسهیلات ویژه‌ای که با حمایت سازمان یونسکو در ایران و ۱۳۰ کشور دنیا برای آنان فراهم آمده، استفاده کنند و به مناسبت هفته دانشجو، یک بلیت هدیه بازدید از سکوی باز برج میلاد استفاده کنند. علاوه بر این ۵۰ امتیاز هدیه جشنواره به دانشجویانی که در این بازه زمانی عضو سازمان شوند، اهدا می‌شود.

همچنین خدمات بی‌نظیر سازمان بین‌المللی دانشگاهیان از سال جاری علاوه بر ۱۳۰ کشور جهان در ایران نیز قابل بهره‌برداری است و دانشجویان زندگی بهتر و ارزان‌تری را با استفاده از خدمات این سازمان تجربه می‌کنند. امکان عضویت در سازمان بین‌المللی دانشگاهیان از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان آن فراهم شده است. برای شرکت در جشنواره، علاوه بر عضویت در سازمان بین‌المللی دانشگاهیان، آخرین نسخه اپلیکیشن آپ را از طریق وب‌سایت آسان‌پرداخت و یا فروشگاه‌های اپلیکیشن اندرویدی Google Play Store و کافه‌بازار استفاده کنید.

سازمان بین‌المللی دانشگاهیان، سازمانی برجسته و معتبر است که با حمایت سازمان علمی، فرهنگی ملل متحدد (یونسکو) به ارتقای کیفیت زندگی دانشجویی و بازکردن مسیرهای موفق پیش‌روی دانشجویان می‌پردازد. اعضای این سازمان در اغلب کشورها از آینده موفق‌تری در زندگی اجتماعی و حرفه‌ای برخوردار هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha