• شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۶ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96092513889
  • منبع : شهرداری تهران

فاطمه راکعی مشاور بانوان شهردارتهران در بازدید از بهشت زهرا(س):

خدمات رسانی در بهشت زهرا(س) عاشقانه و عاطفی انجام می‌شود

خدمات رسانی در بهشت زهرا(س) عاشقانه و عاطفی انجام می‌شود

مشاور بانوان شهردار تهران از بخش‌های مختلف سازمان بهشت زهرا (س)به ویژه مجتمع عروجیان بازدید و باحضور در جمع بانوان تطهیر کننده از نزدیک با آنان گفت و گو کرد.

به گزارش ایسنا، فاطمه راکعی مشاور بانوان شهردار تهران پس از بازدید از بهشت زهرا(س) گفت: اقدامات صورت گرفته و برنامه های در دست اقدام دوره جدید مدیریت بهشت زهرا(س) ضمن هماهنگی کامل با روح اهداف شهردار تهران در دوره مدیریت جدید شهری با افق امید ، پویایی و مشارکت حداکثری شهروندان پیش بینی شده است و این مسئله در بازدید از بهشت زهرا(س) کاملا مشهود و نمایان است.


وی ادامه داد: فعالیت و کار در بهشت زهرا(س) صرفا یک مقوله فیزیکی نیست، فعالیت پرسنل بهشت زهرا(س) یک فعالیت احساسی، عاطفی و عاشقانه است وخدمات همکاران ما در بهشت زهرا (س) به شهروندان داغدار با تمام وجود و از روی علاقه و با انگیزه بالا صورت می‌گیرد و ترویج خداباوری و مرگ اندیشی در میان شهروندان در دستور کار مدیریت جدید سازمان قرار دارد.


فاطمه راکعی مشاور شهردار تهران در امور بانوان پس از بازدید از بخش های مختلف بهشت زهرا (س) وحضور در جمع بانوان تطهیر کننده با آنان گفت و گو کرد و دسته گلی را به نشانه ی تقدیر به آنان تقدیم کرد.


در ابتدای این دیدار سعید خال سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ضمن ارائه گزارشی از اقدامات سازمان بهشت زهرا(س) و برنامه های آینده ی این مجموعه ، گزارشی در خصوص تعداد ، فعالیت ها و خدمات رسانی به شهروندان توسط بانوان این سازمان ارائه کرد و گفت: خدمات رسانی به شهروندان داغدار و متالم که در شرایط نامساعد روحی به همکاران ما مراجعه می کنند ، کار ساده ای نیست ، اما پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) این کار و خدمات را عاشقانه و صبورانه به شهروندان ارائه می کنند.


بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) فاطمه راکعی مشاور بانوان شهردار تهران در ابتدای ورود به بهشت هرا(س) به همراه سعید خال سرپرست سازمان بهشت زهرا(س)و شهردار حرم مطهر حضرت امام (ره) با حضور در قطعه  50 به مقام شامخ شهدای رسانه، ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهدای آتش نشان و مدافعین حرم ادای احترام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha