• یکشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96092614136
  • خبرنگار : 71132

نوبخت در جلسه فراکسیون مستقلین مطرح کرد

اعلام آمادگی دولت برای متعادل کردن افزایش مالیات، بنزین و حذف یارانه در بودجه ۹۷

اعلام آمادگی دولت برای متعادل کردن افزایش مالیات، بنزین و حذف یارانه در بودجه ۹۷

رئیس سازمان برنامه و بودجه برای همفکری با نمایندگان در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی، مالیات و حذف یارانه دهک‌های بالا و متعادل کردن آنها در بودجه ۹۷ اعلام آمادگی کرد.

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور نوبخت در جلسه صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون اظهار کرد: در این جلسه بحث‌هایی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی و مالیات در بودجه ۹۷ و همچنین حذف دهک‌های بالای درآمدی از دریافت یارانه مطرح شد.

وی افزود: ما مخالف حذف یارانه دهک‌های بالا نیستیم اما حذف ناگهانی ۳۱ میلیون نفر از دریافت یارانه، افزایش قیمت حامل‌های انرژی و مالیات‌ها موضوعی است که جامعه کشش آن را ندارد و نمی‌توان آن را در یک مقطع انجام داد.

به گفته وی، محمدباقر نوبخت پس از استماع نظرات نمایندگان و ارائه توضیحاتی درباره لایحه دولت عنوان کرده که این پیشنهاد دولت است اما دولت آمادگی دارد در این زمینه با نمایندگان همفکری کند تا این موارد در بودجه ۹۷ متعادل‌تر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۶ ۱۱:۰۸

آقای دکتر نوبخت ، متعادل کردن قیمت بنزین یعنی افزایش 50 درصدی بنزین ؟؟؟ این گناه تو و عدم تخصص توست که نتوانستی در آمد یکساله کشور را پیش بینی کنی نه گناه مردم .

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۶ ۱۲:۴۵

حذف یارانه اصلا مناسب نیست مردم هفت سال است به این پول عادت کرده اند آقای روحانی در رسانه ملی گفت در دولت بنده اصلا حذف یارانه وجود ندارد

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۶ ۱۲:۵۲

مردم اکثریت مطلق خواهان یارانه هستند نمونه اش فرم خوداظهاری یارانه که در سال نودسه اجرا شد که اکثریت مطلق خواهان یارانه بودند پس نمی توان اصلا یارانه را قطع کرد

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۶ ۱۳:۰۲

آقای نوبخت بی زحمت به من هم یک ردیف بودجه اختصاص بدید ، میخوام کار فرهنگی کنم، مگه من چیزی از بعضی ها که بودجه میگرن کم دارم؟ منتظرما.....

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۶ ۱۴:۳۷

اقای روحانی اصلا یارانه قطع نکنید مردم ناراحت می شوند

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۶ ۱۷:۰۴

سلام مگه كي دست وپاي دولت را بسته بوده كه حالا آمادگي داره

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۶ ۱۸:۵۶

روحانی کارش درسته مجلس همراهی کند. هدفمندی یارانه ها و آزاد کردن قیمت حامل‌ها باعث رونق و خروج از رکود خواهد شد. جوانان اشتغال می‌خواهند با روحانی همکاری کنید.

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۶ ۱۹:۰۷

فکر کنم زور شمافقط به مردم عادی می رسد.اگر راست می گید بودجه سازمان هائی را بررسی کنید که تحت عناونین اسلامی فعالیت می‌نمایند.

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۷ ۱۳:۳۴

از اینکه مطالب انتقادی را بدون سانسور می نویسید سپاسگزارم