• یکشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96092614189
  • خبرنگار : 30054

با کمرنگ شدن تب و تاب کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه

 «گلستان» با ۱۵ هزار پکیج غذایی به یاری زلزله‌زدگان می‌رود

 «گلستان» با ۱۵ هزار پکیج غذایی به یاری زلزله‌زدگان می‌رود

ساعت ۹ شب در پنجاه و یکمین روز پاییز یعنی روز تمام شده؛ وقت شام خانوادگی است. یعنی پدر در مسیر بازگشت از محل کار به سوی خانه و وقت خواب بچه مدرسه‌ای‌ها فرا رسیده است. لباس‌های گرم از توی کمد بیرون آمده و فردا یک روز معمولی مثل بقیه روزها خواهد بود. در کرمانشاه اما اوضاع مثل همیشه پیش نمی‌رود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت «گلستان»، حدود یک ماه پیش زلزله‌ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر در نزدیکی ازگله استان کرمانشاه اتفاق افتاد. اتفاقی که در عرض چند دقیقه، خانواده‌های بسیاری را بی‌سرپرست کرد و هزاران نفر را آواره. با گذشت نزدیک به یک ماه از زلزله، هنوز هزاران خانوار زیر چادر زندگی می‌کنند و از کمبود کانکس و آب آشامیدنی رنج می‌برند.

چند وقتی می‌شود آتش کمپین‌های کمک‌رسانی کم‌فروز شده و خبرهای مربوط به آن در میان ده‌ها اتفاق تازه رنگ می‌بازد. زلزله‌زده‌ها اما تازه از شوک روزهای نخست بیرون آمده‌اند و سرما و مصیبت است که از میان خرابه‌ها بیرون می‌آید. برای مردم شریفی که تا پیش از این از آسایش یک زندگی استاندارد برخورد بوده‌اند حالا شاید داشتن یک وعده غذای گرم سخت‌ترین کار باشد.  

حضور همدلانه و کمک‌رسانی‌ به زلزله‌زدگان پس از فرونشستن تب و تاب اولیه ماجراست که اهمیت پیدا می‌کند. تاکنون شرکت‌های بسیاری با حضور و ارسال کمک در مناطق زلزله‌زده نقش خود را در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان به درستی ایفا کرده‌اند. شرکت «گلستان» نیز از این قائده مستثنی نبوده و تصمیم دارد تا با ارسال کمک‌های گسترده غذایی مسئولیت اجتماعی خود را نمود بخشد.  

گروه اقتصادی مجموعه «گلستان» در نظر دارد تا با همکاری پرسنل و تامین‌کنندگان و شرکت‌های همکار «هفت» و «محور ماشین»، ۱۵ هزار پکیج غذایی را آماده کرده و در میان زلزله‌زدگان توزیع ‌کند.

وقتِ خوبِ همبستگی

کسب‌وکارها اجزای قدرتمند جامعه به شمار می‌آیند و موفق‌ترین، قابل‌احترام‌ترین و مطلوب‌ترین کسب‌وکارها آنهایی هستند که کاری فراتر از درآمدزایی ایجاد کنند؛‌ آنهایی که آمده‌اند تا از تجربه و امکانات شان برای حل مشکلات جامعه و محیط زندگی خود استفاده کنند.

حضور مسئولانه مجموعه «گلستان» در چنین اتفاقاتی تنها به امروز محدود نمی‌شود؛ ایجاد تغییرات مثبت در جامعه، از وظایف اصلی مدیران این مجموعه به شمار می‌رود و ساخت‌ ده‌ها مدرسه، مرکز بهداشتی و ... در تمام این ۶۵ سال گواه آن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha