• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۶ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 96092715133
  • خبرنگار : 71191

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ایسنا

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ایسنا

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری روز دوشنبه (۲۷ آذر) از ایسنا دیدن کرد.

 به گزارش ایسنا، «علی‌اصغر مونسان» که ۲۲ مرداد امسال با حکم رئیس جمهور، بر صندلی ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نشست، امروز دوشنبه با حضور در خبرگزاری دانشجویان، از نزدیک در جریان فعالیت ایسنا قرار گرفت و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

او در نشست صمیمی با خبرنگاران پاسخگوی موضوعات مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود و خبرهایی درباره‌ی «قانون جامع حمایت از میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری»، «تدوین سند راهبردی توسعه گردشگری کشور»  و «لایحه ساماندهی و احیای بافت‌های تاریخی و کمک به توسعه گردشگری» اعلام کرد که مشروح آن به زودی منتشر خواهد شد.

«مونسان» در دیدار با مدیرعامل و خبرنگاران ایسنا با اشاره به نقش رسانه و فضای مجازی در محافظت از آثار تاریخی و جلوگیری از برخی تخریب‌ها، گفت: علاوه‌بر این مزیت فضای مجازی، ایرادها و مشکلاتی به واسطه انتشار اخبار نادرست به رسانه‌های جدید وارد است که خوشبختانه ایسنا به واسطه برخی ویژگی‌ها از این فضا دور است و صداقت، هوش و امانتداری و اخلاق‌مداری از مهم‌ترین ویژگی‌های این خبرگزاری به شمار می‌آید که آن را به رسانه‌ای موثر، به‌روز و با نفوذ تبدیل کرده که در بین مردم نیز جایگاه خود را یافته است.

وی سپس به نقدهایی که به این سازمان وارد شده اشاره کرد و افزود: برخی فکر می‌کنند به چالش کشیدن به هر روشی به حل مشکلات کمک خواهد کرد که در واقعیت درست نیست. نقدی خوب است که تخریب در پی نداشته باشد. پرداختن به نکات منفی به اندازه اتفاقات مثبت اهمیت دارد، اما توجه بیش از اندازه به آن، یأس و ناامیدی را در جامعه گسترش خواهد دارد. رسانه باید منصف و اخلاق‌مدار باشد تا در مردم سبب انگیزه شود.

محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی، محمد محب خدایی، معاون گردشگری، احمد دانیالی، معاون توسعه و همچنین روح‌الله مهدی نژاد، مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در این بازدید «مونسان» را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha