• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 96092916397
  • خبرنگار : 71552

حضور تیم ملی هندبال در اسلوونی و قطر

حضور تیم ملی هندبال در اسلوونی و قطر

تیم ملی هندبال قبل از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، برای برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی به اسلوونی و قطر می رود.

علیرضا حبیبی در گفت و گو با ایسنا در مورد اردوهای تدارکاتی پیش روی تیم ملی هندبال قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: تیم ملی هندبال قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اردوها و دیدارهای تدارکاتی اسلوونی و تورنمنت قطر حاضر خواهد شد.

او ادامه داد: در اسلوونی دو بازی با تیم ملی اسلوونی که در رقابت‌های قهرمانی جهان به مقام سوم رسید ۱۰۰ درصد شده است. به جز آن دیدارهایی نیز با تیم ملی الجزایر پیش بینی شده است، اما هنوز قطعی نیست. تیم ملی الجزایر به دنبال گرفتن ویزا است و اگر کارهای ویزا انجام شود به اسلوونی خواهد آمد و با آن ها هم بازی خواهیم داشت. در غیر اینصورت ماچک دو دیدار دیگر مد نظر دارد که جایگزین خواهد شد.

مربی تیم ملی هندبال در خصوص حضور تیم ملی هندبال ایران در تورنمنت قطر نیز گفت: تیم ملی بعد از اسلوونی روانه قطر خواهد شد تا در تورنمنت چهارجانبه قطر شرکت کند. این تورنمنت با حضور کشورهای ایران، قطر، عمان و الجزایر برگزار خواهد شد.

گفت‌: لژیونرها در اسلوونی به تیم‌ ‌ملی می پیوندند. آنها در ترکیه و رومانی در حال گرفتن ویزای خود هستند و ان‌شاء‌الله به تیم‌ ‌ملی ملحق خواهند شد.

مربی تیم‌ ‌ملی هندبال در مورد انتخاب بازیکنان تیم‌ ‌ملی نیز، توضیح داد: بازیکنان با نظر خود ماچک انتخاب شده اند. خوشبختانه او شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی دارد. دو دوره مربی تیم‌ ‌ملی هندبال بوده است. ماچک لژیونرها را می شناسد و بعضا رقابت‌های آنها را در لیگ‌های اروپایی پیگیری می‌کند. با مساعدت رییس فدراسیون به جای ۱۸ نفر ۲۰ نفر به اردوهای تیم‌ ‌ملی دعوت شده‌اند تا از مجموع آنها ۱۸ نفر برای رقابت‌های قهرمانی آسیای کره انتخاب شوند.

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان هندبال خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می کنند. هجدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی تا ۸ بهمن‌ ماه به میزبان کره جنوبی برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها ۱۵ تیم و در چهار گروه شرکت می‌کنند که ایران در گروه اول با عراق و ژاپن هم گروه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha