• جمعه / ۱ دی ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 96100100080
  • خبرنگار : 71474

زمان دقیق افتتاح هنوز معلوم نیست

۱۲درصد تا افتتاح قطعه نخست آزادراه تهران-شمال

۱۲درصد تا افتتاح قطعه نخست آزادراه تهران-شمال

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران – شمال اعلام کرد: در حال حاضر قطعه نخست این آزادراه به پیشرفت ۸۸ درصدی رسیده و تنها ۱۲ درصد تا افتتاح نهایی آن باقی مانده است.

مهران اعتمادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: با وجود مشکلاتی که از نظر آب و هوایی و جغرافیایی در قطعه نخست آزادراه تهران – شمال وجود دارد، در حال حاضر کار در تمام بخش‌های این قطعه پیگیری می‌شود و تمام کارگاه‌ها فعال هستند.

به گفته وی، با پیگیری جدی مراحل باقی‌مانده از این پروژه می‌تواند انتظار داشت که این قطعه مهم ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران – شمال با بیان این که قطعه دوم این آزاد راه پیشرفتی جدی داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه پس از تعیین تکلیف قطعه دوم در حوزه اجرایی، کار با پیشرفتی جدی همراه بوده و حتی می‌توان گفت در بخش‌هایی از برنامه ابتدایی نیز جلوتر است.

اعتمادی افزود: تونل البرز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های عمرانی ایران که در این قطعه از آزادراه تهران – شمال قرار گرفته پیشرفتی مطلوب دارد و ما امیدواریم که طبق برنامه‌ریزی امکان بهره‌برداری از قطعه دوم این آزادراه نیز در زمان مدنظر فراهم شود.

پیش از این اعلام شده بود که قطعه نخست آزادراه تهران-شمال در تابستان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که محقق نشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۱۰-۰۱ ۱۳:۳۷

یه جوری می گید سرمایه گذار انگار سرمایه میراث پدریشان است!!مگر غیر از این است که سرمایه هر دو نهاد بیت المال است و برای خدمت به مردم است؟!تو رو خدا جمع کنید این بساط دروغ رو!! یا سرمایه داری یا اسلامی!! اگر این پول برای مردمه برای مردم خرج کنید.اگر نیست برای هیچ جایی سرمایه گذاری نکنید لطفاً!!که بعداً برای توجیه سودآور بودنش یه عمر مردمو سرکیسه کنید.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۰۴ ۱۰:۲۵

با سلام برأي تأمين مالي ازاد راه شمال ميتوان ازطريق پيش فروش بليت تردد در بسته 100 تايي اقدام كرد