• شنبه / ۲ دی ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 96100200516
  • منبع : وزارت علوم و تحقیقات

با حضور وزیر علوم؛

طرح های عمرانی دانشگاه فردوسی مشهد به بهره برداری رسید

طرح های عمرانی دانشگاه فردوسی مشهد به بهره برداری رسید

طرح های عمرانی دانشگاه فردوسی مشهد شامل ساختمان سرای استادان و مرکز توسعه فناوری‌های پیشرفته دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، دکترغلامی ابتدا در مرکز توسعه فناوری‌های پیشرفته دانشگاه حضور یافت و این مرکز را با مساحت ۳ هزار مترمربع که باهدف کارآفرینی و ایجاد زیرساخت‌هایی برای تجمیع آزمایشگاه‌های دانشگاه فردوسی مشهد ایجادشده بود، افتتاح کرد.

بهره برداری سه آزمایشگاه در دانشکده‌های کشاورزی، دامپزشکی و علوم توسط وزیر علوم وبه صورت هم‌زمان و باهدف تکمیل شبکه آزمایشگاهی دانشگاه فردوسی مشهد به‌صورت ویدئو کنفرانس انجام شد.

همچنین افتتاح ساختمان "سرای استادان" دانشگاه فردوسی مشهد باظرفیت ۵۴ واحد ۲ و ۳ خوابه برای استفاده اعضای هیئت‌علمی جوان از دیگر طرح های عمرانی این دانشگاه بود که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مورد بهره برداری قرار گرفت.

بازدید از باشگاه مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه و آشنایی با فعالیت‌های مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه، برگزاری نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های جمعی و همچنین برگزاری جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه از دیگر برنامه‌های حضور دکتر غلامی در دانشگاه فردوسی مشهد بود.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری همچنین در نشست خبری که در باشگاه مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه برگزار شد با قدردانی از زحمات مسئولان دانشگاه فردوسی در توسعه دیپلماسی علمی کشور خاطرنشان کرد: دانشگاه فردوسی مشهد رتبه اول در جذب دانشجویان بین‌المللی را دارا است و این جزو افتخارات این دانشگاه است و وزارت علوم امیدوار است بتواند تسهیلات بیشتری برای این‌گونه دانشگاه‌ها فراهم کند.

تمدید حکم دکتر کافی برای ریاست دانشگاه فردوسی مشهد برای چهار سال دیگر نیزدر حاشیه این نشست انجام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه فردوسی مشهد، وزیر علوم در ابتدای حضور در دانشگاه فردوسی مشهد در مزار شهدای گمنام این دانشگاه حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha