• یکشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۶ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96101005481
  • خبرنگار : 30054

خواب آرام را به نوزادان خود هدیه کنید

خواب آرام را به نوزادان خود هدیه کنید

نینیکس با اندازه‌گیری نرخ تنفس، دمای بدن و وضعیت خواب نوزاد به والدین کمک می‌کند تا در هنگام خواب یا زمانی که از دلبندشان دور هستند وضعیت او را مشاهده و در صورت بروز خطراتی چون قطع ناگهانی تنفس (سندروم SIDS)، افزایش نامتعارف دمای بدن (تب) و وضعیت نامناسب خواب (غلت زدن به شکم قبل از ۶ ماهگی) بلافاصله وضعیت را بررسی و برای تصحیح آن اقدام کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، این مجموعه از داده‌های جمع‌آوری شده توسط مشتریان خود به راه‌های پیشگیری بیماری‌های مختلف در دوران نوزادی دست می‌یابد.

این مجموعه در حال حاضر روی سنسورهای دیگری همچون نور، صدا، نویز، ارتعاش و ...حساس است تا تمامی شرایط تأثیرگذار روی کودکان را تحت کنترل قرار دهد و به والدین کمک کند تا کودک خود را در امن‌ترین محیط ممکن پرورش دهند. 

با توجه به این تحولات، امیدواریم بتوانیم محصولات بیشتر و متنوع‌تری تولید کرده و به کاربرهای نینیکس تجربه جدیدی از مراقبت پیشرفته از فرزندشان را ارائه کنیم.

نینیکس یک محصول تجاری عادی نخواهد ماند و با توجه به پژوهش‌های مشترک با متخصصان اطفال در آینده‌ نزدیک به یک محصول پزشکی پیشرفته تبدیل خواهد شد.

آغاز مراحل تولید و فروش رسمی نینیکس

پس از برگزاری موفق کمپین پیش‌فروش آنلاین در سایت نیک استارتر و مذاکرات فراوان با سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی با توجه به بازار محصول نینیکس، شرکت بهینه داده پردازان رایمون، پس از تولید نمونه‌های اولیه برای تحویل به مشتریانی که پیش خرید انجام داده بودند، رسما تولید محصول نینیکس را پس تکمیل قالب نهائی، بردها و خرید قطعات آغاز کرد. 

بنابر اعلام این مجموعه، تا پایان سال محصول نینیکس به‌صورت رسمی وارد بازار داخل کشور شده و با توجه به مذاکرات و قراردادهای انجام شده توزیع آن از شهر تهران آغاز می‌شود. البته پیش فروش در سایت (ninixco.ir) ادامه دارد.

کمپین فروش آنلاین

در کمپین فروش آنلاین نینیکس در سایت نیک استارتر در مدت محدود با رکوردشکنی در سرمایه گذاری ۱۱۹ درصدی مشتریان، نینیکس موفقیت چشمگیری را کشف کرد.

درباره نینیکس

 شرکت بهینه داده پردازان رایمون (استارتاپ نینیکس) با هدف تولید گجت‌های هوشمند سلامتی در سال ۹۵ تاسیس شد. 

اولین محصول رایمون، گجت هوشمند مراقبت از نوزاد نینیکس موفق به کسب افتخارات زیادی در کشور و حوزه بین‌المللی شد. استارتاپ نینیکس با طراحی گجتی هوشمند برای اولین بار در ایران در سال ۹۵ به عنوان تیم برتر همایش IOTEC در دانشگاه امیرکبیر شد و با سرمایه‌گذاری موسسه دانش‌بنیان برکت در سال ۹۵ موفق به نهایی کردن محصول و رسیدن به مرحله تولید نینیکس شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha