• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96101105679
  • خبرنگار : 30054

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

عملکرد مدیریتی شهیدزاده در بانک کشاورزی شایسته تجلیل است

عملکرد مدیریتی شهیدزاده در بانک کشاورزی شایسته تجلیل است

نماینده مردم شیروان و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ارزیابی عملکرد مدیریتی شهیدزاده در بانک کشاورزی، اقدامات وی را شایسته تجلیل دانست.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، عبدالرضا عزیزی با اشاره به عملکرد درخشان مدیریتی مرتضی شهیدزاده رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در آغاز فعالیت شهیدزاده (سال ۹۳) اضافه برداشت این بانک از بانک مرکزی رقمی معادل ۹۲ هزار میلیارد ریال بود که با تدابیر مدیریتی در حال حاضر میزان اضافه برداشت به صفر رسیده است.

وی افزود: همچنین در ابتدای مدیریت شهیدزاده در بانک کشاورزی، میزان سرمایه این بانک ۱۵ هزار میلیارد ریال بود ولی با تلاش مدیران عالی این بانک، نمایش توانمندی و شایستگی و جلب اعتماد دولت، اکنون سرمایه بانک کشاورزی به بیش از ۹۱ هزار میلیارد ریال رسیده است.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد درخشان بانک کشاورزی در اجرای تبصره ۳۵ قانون بودجه سال ۹۵ و بند«و» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۶ در رابطه با بخشودگی سود و جرائم تسهیلات کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت و اظهارکرد: این بانک موفق شد ۳۲۰ هزار پرونده بدهکاران را تسویه و مختومه کند و به دلیل عملکرد درخشان، بانک مرکزی علاوه بر تعهد ابلاغی مصوب، تعهدات سایر بانک‌­هایی که عملکرد مناسبی نداشتند را نیز به این بانک محول کرد که در این زمینه خدمات ارزنده بانک کشاورزی بسیار جای تشکر دارد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره انتصابات و عملکرد حوزه سرمایه انسانی بانک کشاورزی گفت: خوشبختانه از سال ۹۳ شاهد اجرای نظام شایسته‌سالاری در بانک کشاورزی هستیم که این مهم با برگزاری فراخوان‌­های تصدی مشاغل مدیریتی، انجام مصاحبه­‌های کارشناسی و انتخاب بر اساس دانایی صورت می­‌گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت مقوله اشتغال­‌زایی روستایی و نقش موثر آن در توسعه پایدار و کاهش آسیب‌­های اجتماعی، بانک کشاورزی را یکی از ارکان موثر در تحقق آن دانست و گفت: بانک کشاورزی به دلیل عملکرد مثبت خود به عنوان یکی از چهار بانک عامل در اجرای طرح ملی اشتغال روستایی انتخاب شده است و تخصیص ۱.۵ میلیارد دلار معادل شش هزار میلیارد تومان توسط دولت، گویای اهمیت این امر است.

عزیزی همچنین افزایش میزان سپرده­‌های مردمی بانک کشاورزی از ۲۲۰ هزار میلیارد ریال در سال ۹۳ به ۶۷۰ هزار میلیارد ریال در سال جاری را نتیجه موفقیت این بانک در جلب اعتماد مردم و تاییدی بر مدیریت موفق و عملکرد اثرگذار بانک کشاورزی دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha