• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96101206568
  • خبرنگار : 30054

رییس هیات‌مدیره شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی:

اعتماد به مدیران جوان، ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی

اعتماد به مدیران جوان، ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی

رییس هیات‌مدیره شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی گفت: پروژه کنستانتره‌سازی سنگان نشان داد نگاه و روش گروه توسعه ملی در اجرای مگاپروژه‌های ملی مناسب است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، کسری غفوری اظهارداشت: طی تفاهم‌نامه‌ای که شهریور سال ۱۳۹۱ مابین ایمیدرو و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی منعقد شد دو پروژه بزرگ تولید کنسانتره سنگ‌آهن با طرفیت سالیانه ۲.۵ میلیون تن و  تولید گندله با ظرفیت سالیانه ۲.۵ میلیون تن در سنگان کلید خورد که پنج‌شنبه گذشته کنسانتره‌سازی با حضور معاون اول رییس‌جمهور افتتاح شد.

وی ادامه داد: سنگان منطقه ویژه و خاص و مملو از موادمعدنی خدادادی است که طی چند سال اخیر و با پیگیری‌های جدی دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به عنوان مأمن و مجمع شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال و صاحب نام، به یک مجموعه صنعتی و معدنی بزرگ و نامدار تبدیل شده که سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف آن کماکان ادامه دارد و تا سال‌ها موجب رونق اقتصادی و اشتغال برای مردم منطقه و کشور خواهد بود.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی ضمن اشاره به اهمیت تاسیس و حمایت از این شرکت از سوی بانک ملی و شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی افزود: یکی از دستاوردهای رویکرد گروه توسعه ملی در چند سال اخیر اعتماد و بهره‌گیری از پتانسیل مدیران جوان و با انگیزه بوده است.

غفوری ضمن اشاره به حضور کمتر از یک ساله خود در شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی ادامه داد: با توجه به مسئولیت نظارت و پاسخگویی مدیرعامل در تمامی حوزه‌های کاری و اجرایی شرکت بعضاً شرکت‌ها دچار بوروکراسی و روزمرگی می‌شوند که در گروه توسعه ملی با تقسیم وظایف در هیات‌مدیره و استفاده از مدیران جوان این مسئله به بهترین نحو مرتفع و اداره شرکت‌ها با همدلی و پویایی به پیش می‌رود و هم در زمان و هم در هزینه‌ها مدیریت و صرفه‌جویی مناسبی صورت می‌گیرد.

عضو سابق هیات‌مدیره شرکت طلای زرشوران با اشاره به لزوم تمرکزروی حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از رویکردهایی که تاثیر به‌سزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد، حمایت از ورود مدیران جوان در کنار مدیران با تجربه و اعتماد به تخصص، تعهد، انگیزه و روحیه تلاشگری آنان است که هم موجب تسریع در امور می‌شود و هم نظام مدیریتی آتی کشور با تربیت و آمادگی این افراد تضمین شده و از آزمون و خطای مجدد جلوگیری می‌کند.

غفوری ادامه داد: امیدوارم با توجه به جدیت و سرعت عمل دراجرای امور، همچون کنسانتره‌سازی که چهار ماه پیش از ددلاین برنامه‌ای به تولید رسید، گندله‌سازی هم تا سال آینده و پیش از پیش‌بینی برنامه‌ای افتتاح و فعالیت خود را آغاز کند.

 وی همچنین اظهار امیدواری کرد: با همین روند، انگیزه و تلاش طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طرح توسعه این شرکت، ظرفیت تولید سالانه هریک از واحدهای تولید کنسانتره و گندله در آینده به میزان ۵ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha