• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۶ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96102010636
  • خبرنگار : 30054

«بانک‌آفیسر»، وجه تمایز بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور

بانک ملی ایران

عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران گفت: پروژه «بانک آفیسر» اکنون به یکی از وجوه تمایز بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور تبدیل شده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، برات کریمی عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران، با بیان اینکه نظام بانکی دنیا به سمتی می‌رود که مشتری برای دریافت خدمت از حضور در شعبه بی‌نیاز باشد، افزود: این روش خدمت‌رسانی در حال حاضر در بانک ملی ایران عملیاتی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای چنین طرحی در نظام بانکی ما بسیار ضروری بود، اظهارکرد: خوشبختانه بانک ملی ایران در عملیاتی کردن آن پیش‌قدم شد و تاکنون نتایج مثبتی هم از آن دریافت شده است.

کریمی، پروژه «بانک‌آفیسر» را تسهیل‌کننده رابطه مشتری و بانک دانست و بیان کرد: متاسفانه تا پیش از اجرای این طرح، مشتریان ویژه بانک نادیده گرفته می‌شدند، اما اکنون همه آنها شناسایی شده و اعتمادشان به بانک ملی ایران بیش از پیش افزایش یافته است.

عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران با اشاره به این که اکانت آفیسرها باید در همه شعب بانک مستقر شوند، اظهارکرد: اجرای درست این طرح می‌تواند نظام بانکی کشور را متحول کند.

«بانک آفیسر» طرحی است که بر اساس آن مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز نیازهای بانکی خود را رفع کنند. در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و فقط از طریق پیام‌رسان «بله» انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.