• جمعه / ۲۲ دی ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 96102211582
  • خبرنگار : 71429

با اعلام «مهاجرت چندمیلیونی کاربران تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی»

خرم‌آبادی: جلوگیری از فعالیت تلگرام موجب رونق اقتصادی کشور شده است

خرم‌آبادی: جلوگیری از فعالیت تلگرام موجب رونق اقتصادی کشور شده است

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مطلبی را در کانال شخصی اش در پیام‌رسان داخلی «سروش» پیرامون فیلتر تلگرام نوشت.

به گزارش ایسنا متن یادداشت عبدالصمد خرم‌آبادی به شرح زیر است:
"بررسی های به عمل آمده حاکی است علیرغم  تبلیغات پرحجم جهت استفاده از فیلترشکن برای دسترسی به تلگرام، فعالیت تلگرام در فضای مجازی کشور بیش از ۹۰ درصد کاهش داشته است. خوشبختانه تا کنون چند میلیون  از کاربران تلگرام  به پیام‌رسانهای داخلی مهاجرت کرده‌اند.
طی مدت کوتاهی که تلگرام فیلتر شده است پیام رسان‌های اجتماعی بومی مشابه آن مانند "سروش" ، "بله"، "آی گپ' و ، "گپ"  رشد  کمی و کیفی فوق العاده‌ای داشته‌اند.
اگر وزارت ارتباطات در اجرای وظایف خود برخی دیگر از موانع موجود بر سر راه پیام‌رسانهای داخلی را بر دارد آن‌ها بزودی قله های موفقیت را فتح  و کشور را از وابستگی به بیگانگان در این حوزه نجات خواهند داد.
سرمایه‌گذاران و مدیران پیام رسان‌های بومی وقتی که استقبال بی نظیر مردم را باور کردند علاوه بر استفاده بیشتر از متخصصان و به‌کارگیری سرمایه‌های انسانی سرمایه‌گذاری مالی قابل توجهی را در فضای مجازی انجام داده و سرورها و تجهیزات فنی زیادی را خریداری و نصب کرده اند ولی تا کارشان به نتیجه برسد نیازمند حمایت جدی دولت هستند.
آقای مهندس آذری جهرمی در مناظره تلویزیونی که قبل از وزیر شدنشان با بنده داشتند، اذعان نمودند مهاجرت مردم به پیام‌رسان‌های داخلی می‌تواند سه هزار میلیارد تومان درآمد برای بخش داخلی به دنبال داشته باشد.

بنده معتقدم درآمد اقتصادی ناشی از رونق پیام رسان‌های بومی برای کشور دهها هزار میلیارد تومان است. با بیرون راندن دشمن از قسمتی از فضای مجازی کشور اندک اندک اقتصاد مقاومتی در این فضا در حال شکل گرفتن است .
عده ای با دادن وعده  دائمی نبودن فیلتر تلگرام رشد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فضای مجازی  و تحقق اقتصاد مقاومتی در این فضا را کند می‌کنند.
جلوگیری از فعالیت تلگرام علاوه بر اینکه موجبات رونق اقتصادی کشور  و ممانعت از جاسوسی اطلاعاتی دشمنان را فراهم نموده،  نقشه و برنامه چند ساله آنها برای برهم زدن نظم و امنیت کشور و استمرار تهاجم فرهنگی را نقش بر آب کرده است."
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۲ ۱۶:۴۰

با این رونق اقتصادی مردم موندند پولای اضافی خودشون را کجاهزینه کنند؟

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۲ ۱۶:۴۲

طبق بازخوردها و بازدیدهای کانال ۱۰۰هزار نفره من تنها ۲۰درصد کم شده منبع آمار این بنده خدا کجاست؟

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۲ ۱۶:۴۷

جوک خیلی خوبی بود حا‌ج‌آقا..خندیدیم ....

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۲ ۱۶:۴۹

ما که هر کی رو دیدیم هنوز داره تلگرام استفاده میکنه. احتمالا یا ما تو ایران نیستیم یا این بنده خدا

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۲ ۱۷:۰۰

تلگرام رو که بی طرفه ول کنیم بیایم داده هارو بدیم به شرکت بی نام و نشان ایرانی، حتما... به جای این حرفا تلگرام رو از فیلتر در بیارید

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۲ ۱۷:۰۰

میشه ایشون توضیح بدن چه داده هایی رو آنالیز کردن تا به این نتیجه رسیدن که فعالیت تلگرام 90 درصد کاهش داشته؟ چرا هر کس به خودش اجازه ی داده سازی میده؟

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۲ ۲۰:۳۵

یعنی همه همینطور الکی بدون مدرک آمار میدن توی خبر ویژه آمار میدن 65 درصد مردم خواهات پیام رسان داخلین بدون هیچ مدرک مگه مردم ماها نیسیتیم ما پیام رسان داخلی نمیخوایم.

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۳ ۰۸:۵۸

اینها که ایشان گفته به خواب و خیال می ماند!!

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۳ ۱۱:۵۲

اینا میخوان مردم رو گول بزنن یا خودشونو ؟ همه دارن از تلگرام استفاده میکنن .

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۳ ۱۶:۴۷

بجای این حرفها اگر هنری در حل مشکل مملکت دارید رو کنید وگرنه حداقل سکوت کنید. این یه دونه رو هم بعد از این همه گرفتن حقوق های آنچنانی یاد نگرفتید؟