• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 96102412367
  • منبع : نمایندگی خوزستان

صرف برپایی چند همایش و جشنواره اسمش توسعه گردشگری نیست!

گردشگری

دبیر کانون جهانگردی آبادان گفت: مسئولان به مساله گردشگری نگاهی به دور از تبلیغات آماری داشته باشند چون صرف برپایی چند همایش و جشنواره اسمش توسعه گردشگری نیست.

احمد امیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: چنانچه قصد داریم در توسعه این صنعت به طور واقعی و به دور از تبلیغات کاذب به رشد ملموس و با آمار واقعی دست پیدا کنیم  باید  قبل از هر گونه فعالیت هزینه‌ساز نگاه و حرکت‌مان را به سوی توسعه و گسترش زیر‌ساختها سوق دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار بود با اقداماتی که طی یک دهه گذشته شده شاهد تغییر چشمگیری در سطح منطقه  باشیم اکنون ما با مشکلات زیرساختی بسیار کمتری دسته و پنجه نرم می‌کردیم. البته فعالیت‌هایی هم انجام شده است اما آن چنان که باید و شاید نتوانسته نیازهای منطقه را از لحاظ امکانات تامین کند.

دبیر کانون جهانگردی آبادان با یادآوری این موضوع که سهم صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال چنانچه با مدیریت صحیح همراه باشد بسیار زیاد است و در کوتاه مدت می‌تواند به نتیجه ملموس برسد تاکید کرد: باید در این خصوص از کارشناسان باتجربه و صاحب دانش فنی بهره گرفت زیرا ورود افراد بی‌تجربه به عرصه مدیریتی گردشگری فقط و فقط هزینه‌های بی‌نتیجه را دربرخواهد داشت.

امیری با اشاره به این نکته که حل مشکل اشتغال حرکتی جمعی و جهادی را می‌طلبد و صنعت گردشگری می‌تواند بار بزرگی از آن را به دوش بکشد گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری را باید جدی گرفت زیرا نقش زیرساخت‌ها در توسعه گردشگری بسیار مهم است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.