• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۶ / ۰۰:۳۰
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 96102613675
  • منبع : پاد

ربیعی:

شایعات مبنی بر حمله به سانچی، حاصلی جز افزودن ماتم خانواده شهدای حادثه ندارد

شایعات مبنی بر حمله به سانچی، حاصلی جز افزودن ماتم خانواده شهدای حادثه ندارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده ویژه رئیس‌جمهور برای پیگیری وضعیت حادثه «سانچی» به بیان توضیحاتی در مورد جزئیات این حادثه پرداخت.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار کرد: از آنجا که انتقال پیکر سرنشینان برای ما مهم بود به دنبال کنترل آتش بودیم تا بتوانیم به محل وقوع حادثه نزدیک شویم.

وی ادامه داد: بی‌شک حجم آتش در ساعات اولیه، هر کسی را که در سطح نفتکش بوده از بین برده است. همچنین وجود گازهای سمی امکان زنده‌ماندن هموطنانمان را نمی‌داده است، ضمن اینکه کسانی هم که در موتورخانه پناه گرفته بودند از هوای سالمی تنفس نمی‌کردند و به مرور زمان حتما دچار خفگی شده‌اند.

وزیر کار همچنین خاطرنشان کرد: شایعاتی که از وجود موشک و برخورد آن با کشتی سخن می‌گوید، حاصلی غیر از افزودن غم و ماتم برای خانواده شهدای حادثه ندارد.

ربیعی گفت: هزینه‌های امدادرسانی در این حادثه به عهده چینی‌ها و بخشی هم به عهده ما و برخی شرکت‌های طرف قرارداد نفتی ماست.

وی همچنین تاکید کرد: شایعات انتشاریافته در خصوص این حادثه توسط رسانه‌ها و نشریات غیر حرفه‌ای و غیرتخصصی است و اگر در رسانه‌های خارجی و رسمی هم شایعه‌ای درج شود بی‌شک کارکرد سیاسی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۶ ۰۰:۴۰

کشتی دوم کجاست ؟

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۶ ۱۱:۲۹

دوربین کشتی دوم همه چیزو مشخص میکنه. وقتی اجازه نمی دهند از کشتی دوم و کارکناش بازرسی بشه و سند نمی دهند یعنی جایی از کار میلنگه

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۶ ۰۴:۴۸

کدوم شایعه راسته

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۶ ۰۷:۵۷

به گفته خودتون و چینی ها در همون لحظه اول همه کشتی ایران منفجر شده و یک کیلومتر آتش همه جارو فرا گرفته یعنی کشتی چینی با اون عظمت در عرض چند ثانیه دنده عقب گرفته و فرار کرده بعد فقط کمی نوک کشتی له شده امکان نداره

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۶ ۰۸:۰۰

با سلام.... چطور ممکن است کشتی با نفتکش تصادم نماید ولی آسیبی نبیند؟ چگونه در همان لحظه اول نفتکش منفجر شده ولی کشتی چینی آسیبی ندیده و به راهش ادامه داده؟ چگونه تمام 32 سرنشین در همان لحظه از بین رفتند؟ چگونه قبل از تصادف هیچ پیامی ارسال نشده؟ چگونه در یک تصادف دریایی به وجود استحکاک زیاد آب چنان ضربه ای به نفتکش وارد شده است که چندین لایه ی فولادی و مستحکم را سوراخ کرده و به مخزن اصلی رسیده؟؟؟؟ و سئوالات بسیار دیگر؟؟؟ این ها شایعه است!!!!

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۶ ۰۸:۰۴

در سایتها عکس کشتی چینی هست که کمی آسیب دیده ولی جالب اینکه که در یکی از عکسها کشتی سیاه و در عکس دوم کشتی قرمزه یعنی عکس جعلی هم بلد نیستند منتشر کنند

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۶ ۰۸:۱۹

آقای وزیر لطفا یه فیلم و یا عکس از کشتی دوم نشان دهید که واقعی باشد

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۲۶ ۰۹:۴۲

پس چرا یه هفته مردمو سرکار گذاشتن که نجاتشون بدن اگه میدونستن همون ساعات اولیه زنده نموندن مردمو چی فرض کردن؟