به گزارش سرویس بازار ایسنا، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی این هفته در بانک شهر، با حضور غلامحسین تابشفر، حضور معاون برنامهریزی، توسعه شهری و توسعه فناوری اطلاعات، در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ برگزار میشود.
بر این اساس، شهروندان، مشتریان و همکاران میتوانند روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه پرسش، انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به درخواستها، شکایتها، انتقادها و پیشنهادهای مشتریان، همکاران و شهروندان بانک شهر، راهاندازی شده که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی موضوعات حوزه مربوطه است.
انتهای پیام
نظرات