• پنجشنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۶ / ۲۰:۲۴
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 96102815398
  • خبرنگار : 71563

ذوب آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان شد/ نماینده تهران بازی باخته را پیروز شد

ذوب آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان شد/ نماینده تهران بازی باخته را پیروز شد

تیم ذوب آهن اصفهان با برتری مقابل بهنمیر مازندران به ششمین برد متوالی خود دست یافت و قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان شد.

به گزارش ایسنا، دیدارهای پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان امروز با دو دیدار پیگیری شد و تیم ذوب آهن اصفهان با کسب ششمین برد متوالی خود عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان را کسب کرد.

ذوب‌آهنی‌ها امروز در آخرین بازی دور رفت رقابت‌ها در اصفهان میزبان بهنمیر مازندران بودند و توانستند با نتایج ۲۵_ ۲۱، ۲۵_۱۲ و ۲۵_ ۱۴ و مجموع ۳ بر صفر پیروز شوند و با ۱۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر والیبال بانوان، نیم فصل نخست را با قهرمانی به پایان برسانند. تیم پیکان تهران جدی ترین رقیب ذوب آهن اصفهان نیز که هفته گذشته هر شش بازی خود را انجام داده بود با پنج پیروزی و تنها یک شکست مقابل ذوب آهن با ۱۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

در دیگر بازی هفته نیز دو تیم تهرانی سالوت و نماینده تهران در خانه والیبال به مصاف یکدیگر رفتند. سالوت در دو ست نخست بازی را خوب آغاز کرد و توانست با نتایج ۲۵_ ۱۷ و ۲۵_ ۱۲ پیروز شوند اما نماینده تهران در دو ست دیگر به خود آمد و توانست با ارائه یک بازی خوب دو ست سوم و چهارم را با نتایج مشابه ۲۵_۲۱ پیروز و کار را در ست شماری به تساوی بکشاند و نتیجه بازی به ست پنجم کشید، نماینده تهران این ست را نیز ۱۵_ 10 پیروز شد تا بازی باخته را پیروز شود.
زینب گیوه، مائده برهانی و شکوفه صفری سه ملی پوش والیبال بانوان نیز با حضور در خانه والیبال تهران بازی دو تیم سالوت و نماینده تهران را تماشا کردند.

به این ترتیب رقابت‌های دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان به پایان رسید و تنها دو دیدار معوقه از دور رفت رقابت ها باقی ماند که روز یکشنبه اول بهمن ماه نخستین بازی بین دو تیم بهنمیر مازندران و نماینده تهران برگزار می‌شود. پنج بهمن ماه نیز یک بازی در خانه والیبال تهران بین دو تیم آبنوس و شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

*نتایج کامل دیدارهای پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان:
ذوب آهن اصفهان ۳_ بهنمیر مازندران ۰
سالوت تهران ۲_ نماینده تهران ۳

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال بانوان در پایان دور رفت:

۱.ذوب آهن اصفهان با ۱۷ امتیاز
۲.پیکان تهران با ۱۶ امتیاز
۳. بهنمیرمازندران با ۹ امتیاز( یک بازی کم تر)
۴.نماینده تهران با ۸ امتیاز ( یک بازی کم تر)
۵. سالوت تهران با ۷ امتیاز
۶. آبنوس تهران بدون امتیاز( یک بازی کم تر)
۷. شهرداری تبریز بدون امتیاز ( یک بازی کم تر)

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha