• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 96110402094
  • خبرنگار : 71573

انتشار دو مجموعه شعر و یک رمان

انتشار دو مجموعه شعر و یک رمان

رمان «تارچُفسکی» از حسین کربلایی‌طاهر به همراه مجموعه شعرهای «چشمانت اگر نیلی بود» از ساغر شفیعی و «رابطه برگ‌ها گاهی به هم می‌خورد» از منیره پرورش منتشر شد.

به گزارش ایسنا، رمان «تارچُفسکی» نوشته حسین کربلایی‌طاهر(شاهین) در ۱۲۱ صفحه با شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۱۲هزار تومان در نشر مروارید عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب درباره نویسنده و کتاب آمده است: حسین کربلایی‌طاهر (شاهین) فیلم‌ساز و مدرس سینما، عضو آکادمی سینما و تلویزیون کانادا است و سابقه استادیاری در دانشکده فیلم دانشگاه یورک را داد. سینمای آمریکا را در کلاس‌های رابین‌ وود فقید در دانشگاه یورک آموش دیده. «برهنه تا شب» (عنوان آخرین فیلم بلند) کاندیدای بهترین فیلم بلند داستانی در جشنواره بین‌المللی فلستاف انگلستان و منتخب در بخش بین‌المللی بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر بود.  تألیفات او شامل این کتاب‌هاست: سینمای اعتراض(نشر اختران)، سینمای آخرالزمانی(نشر شورآفرین)، زندگی سگی یک مرد دقیق(مجموعه داستان کوتاه،‌ نشر شورآفرین) و اسپیکتولاماسوس‌ها(رمان، نشر روان‌شناسی و هنر). همچنین گفت‌وگو با سم پکینپا(نشر ققنوس)، هیچکاک به روایت هیچکاک (نشر ققنوس)، گفت‌وگو با آرتور پن(نشر شورآفرین)، سیمای ملودرام(نشر شورآفرین)، ارنست همینگوی و آخرین مصاحبه(نشر آفتابکاران) از ترجمه‌های اوست.

امیر در یک کارخانه مهم عطرسازی کار می‌کند. کنترل نهایی عطرهای تولیدی این کارخانه بر عهده امیر است و او این مسئولیت خطیر را با کمک مهم‌ترین عضو بدن خود، یعنی دماغش انجام می‌دهد. در واقع این کارخانه روی دماغ امیر می‌چرخد. یک روز از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند دماغش بدون هیچ توضیحی غیب شده است...

همچنین مجموعه شعر «چشمانت اگر نیلی بود» از ساغر شفیعی در ۱۴۵ صفحه با شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۱۴۵۰۰ تومان در نشر یادشده منتشر شده است.

نمونه شعری از این مجموعه:

کاش صدای تو

صدای من می‌شد

که هروقت دلتنگت شدم 

با خودم حرف بزنم

دیگر کتاب تازه منتشرشده در نشر مروارید، مجموعه شعر «رابطه برگ‌ها گاهی به‌هم می‌خورد» از منیره پرورش است که در ۱۰۹ صفحه با شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۱۰ هزار تومان راهی بازار شده است.

نوشته پشت جلد کتاب:

هربار 

زنده اجرا می‌شود زندگی

مرگ

پرده‌ای‌ست که

می‌افتد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha