• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 96110402211
  • منبع : نمایندگی خوزستان

معاون امور جوانان هلال احمر خوزستان عنوان کرد:

خدمات‌رسانی تیم "سحر" هلال احمر خوزستان به زلزله‌زدگان کرمانشاهی

خدمات‌رسانی تیم "سحر" هلال احمر خوزستان به زلزله‌زدگان کرمانشاهی

ایسنا/خوزستان معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در مرحله دوم اعزام تیم ساماندهی حمایت‌های روانی و اجتماعی(سحر) به یک هزار و 244 نفر از زلزله‌زدگان کرمانشاه خدمات‌رسانی شد.

علی پهلوان در گفت‌وگو با ایسنا،  با اشاره به اعزام تیم ساماندهی حمایت‌های روانی و اجتماعی جمعیت هلال احمر خوزستان(سحر) به کرمانشاه، اظهار کرد: این تیم در دو مرحله و به منظور ارائه خدمات روانی و اجتماعی و توانمندسازی خانواده‌های زلزله‌زده به کرمانشاه اعزام شد.

وی افزود: در مرحله دوم اعزام تیم ساماندهی حمایت‌های روانی و اجتماعی(سحر) یک هزار و 244 نفر از  زلزله‌زدگان کرمانشاه از خدمات آن بهره‌مند شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه خدمات در دو سطح عمومی و تخصصی ارائه شد، تصریح کرد: در سطح عمومی مشاوره روانشناسی به صورت گروهی و انفرادی، آموزش مهارت‌های زندگی و حل مسأله به زلزله‌زدگان ارائه و آسیب‌های وارده به آنها توسط کارشناسان شناسایی شد.

پهلوان گفت: در سطح دوم مشاوره روان‌درمانی، آرام سازی، زوج‌درمانی، والددرمانی، حساسیت‌زدایی تدریجی و بازی‌درمانی توسط گروه حمایت‌های روانی به خانواده‌های زلزله‌زده و اقدامات پیشگیرانه توسط روانشناس گروه به مددجویان ارائه شد.

وی اضافه کرد: مشاوره و غربالگری خانواده‌های روستاهای محروم توابع سرپل ذهاب توسط تیم سحر همراه با روان‌درمانی و مشاوره مادر و فرزندان همراه با توزیع شیر خشک و کارگاه آموزشی سلامت روان تیم سحر برای معلمان و مدیران روستاهای توابع سر پل ذهاب و غربالگری دانش‌آموزان در روستای آینه‌وند از دیگر خدمات ارائه شده به زلزله زدگان کرمانشاهی بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه ویزیت و ارائه دارو به صورت رایگان توسط پزشک گروه از دیگر خدمات ارائه شده به زلزله‌زدگان کرمانشاهی بوده است، گفت: این خدمات از 21 تا 28 دی ماه توسط تیم سحر هلال احمر استان به زلزله‌زدگان شهر قصرشیرین استان کرمانشاه ارائه شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha