• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۶ / ۲۰:۴۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 96110402664
  • خبرنگار : 99999

شبکه بهداشت سرپل ذهاب فوت کودک ۲ ساله بر اثر سرما یا نبود پزشک را تکذیب کرد

شبکه بهداشت سرپل ذهاب فوت کودک ۲ ساله بر اثر سرما یا نبود پزشک را تکذیب کرد

رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب فوت سارینا، کودک دو ساله سرپل ذهابی به علت نبود پزشک متخصص در بیمارستان بانگر این شهرستان را تکذیب و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر مازیار طهماسبی اظهار داشت: سارینا کودک دو سال و یک ماهه‌ای بود که 20 دی ماه به دلیل وجود علائم سرماخوردگی به مطب پزشک عمومی در سرپل ذهاب مراجعه کرده و ساعت 21:30 دقیقه 27 بهمن ماه با علائم تشنج، ایست قلبی و تنفسی به بیمارستان بانگر مراجعه کرده است.

وی تصریح کرد: این کودک پس از احیا (CPR) توسط متخصصان طب اورژانس، بیهوشی و اطفال، به بخش "آی سی یو" منتقل می‌شود.

دکتر طهماسبی گفت: سارینا تا 28 دی ماه در آی سی یو تحت نظر بود تا اینکه از بخش NICU(مراقبت‌های ویژه نوزادان) بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه برای وی پذیرش گرفته می‌شود و پس از انتقال به این بیمارستان، با ایست قلبی، جان خود را از دست می‌دهد.

رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب تاکید کرد: فوت سارینا به علت عدم وجود پزشک متخصص در بیمارستان بانگر کذب است و بنظر می‌رسد علت فوت این کودک، عدم مراجعه به موقع به بیمارستان بانگر در زمان بروز علائم اولیه سرماخوردگی، وخیم شدن وضعیت وی در هنگام مراجعه و احتمال عدم رعایت دستورات پزشک در مراجعه اولیه از طرف والدین باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۱۱-۰۵ ۱۶:۴۷

این روز ها آنفلونزا شایع است همه جا اپیدمی شده آنفلونزا حتی در آمرکا هم کودک می کشد روزانه چندین بار دست هایتان را با آب و صابون بشویید از مصرف مرغ های مشکوک اجتناب کنید موقع ابتلا به آنفلونزا هم از کودکان و کهنسالان و بیماران دوری کنید محیط را ضد عفونی کنید حتی دستگیره در ها تا انشا الله این ویروس موذی بر ما غلبه نکند این ویروس همه تلفات می گیرد حتی در خانه های مرفه و در کشور های پیشرفته ضمنا آنفلونزا با پنیسلین و آنتی بیوتیک خوب نمی شود به پزشک مراجعه کنید بهداشت را رعایت کنید بچه های زیر 5 سال سالمندان بالای 60 و بیماران مزمن واکسن آنفلونزا بزنند