• جمعه / ۶ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۷:۵۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96110603329
  • خبرنگار : 71572

قنبری: هر توپی روی دروازه‌مان می‌آید گل می‌شود/ مسئول شکست تیم من هستم

قنبری: هر توپی روی دروازه‌مان می‌آید گل می‌شود/ مسئول شکست تیم من هستم

سرمربی موقت سپاهان می‌گوید مسئولیت شکست تیمش در این دیدار است.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد با یک گل به سود فولاد به اتمام رسید. کریم قنبری در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ما سعی کردیم به شکلی بازی کنیم که بتوانیم بازی را کنترل کنیم. با توجه به شناختی که از فولاد داشتیم می‌دانستیم که این تیم در دیدارهای خارج از خانه به دنبال حوادث بازی و ضربات آزاد است. ما به دنبال این بودیم که در نیمه دوم به فولاد ضربه بزنیم اما این تیم روی تنها موقعیتی که روی دروازه ما داشت، به گل رسید. در نیمه نخست ما فقط یک کرنر به حریف دادیم. باید کاری کنیم که توپ به دروازه ما نیاید چون توپی که به دروازه ما می‌آید گل می‌شود. من مسئول فنی تیم هستم و این باخت تقصیر من است.

او افزود: از هواداران تشکر می‌کنم. بدون همفکری و حمایت هواداران نمی‌توانیم از این شرایط خارج شویم.

سرمربی موقت سپاهان افزود: ما نباید نتیجه این بازی را از دست می‌دادیم. ما باید ذهنیت بازیکنان را در فاز دفاعی درست کنیم. در بازی‌های گذشته این طور بود که چون در ابتدای مسابقه‌ها امتیازها از دست رفته بود باید در بردن تعجیل می‌کردند اما پشت سر هم به زمین سخت خوردند و نتوانست به شرایط خوبش بازگردد.  ما باید ابتدا دفاع کنیم تا پس از حمله به گل برسیم.

قنبری در پاسخ به این سوال که آیا با او صحبتی مبنی بر قبول سرمربیگری سپاهان تا پایان فصل شده گفت: تا زمانی که من باشم ذهنیتم این است که یک سری جزئیات را از نظر فنی در تیم درست کنم. نفر بعدی هم که بیاید تجربیاتم را در اختیار او قرار می‌دهم. ما در هر صورت نیاز به حمایت هواداران داریم. ما و هواداران یک خانواده هستیم.

سرمربی  موقت سپاهان درباره دیدار با پرسپولیس گفت: ما بازی راحتی مقابل پرسپولیس نداریم. امتیازات بازی‌های نیم فصل دوم سخت‌تر کسب می‌شود و تیم صدرنشین شرایط خاص خودش را دارد.

قنبری ادامه داد: ذهن و مغز است که می‌تواند بدن را کنترل کند. مشکل بدنی کمتر در سپاهان دیده می‌شود اما وقتی ذهن و مغز بیش از حد تحت فشار باشد،‌ خواه ناخواه روی شرایط بدنی تاثیر می‌گذارد. نیاز به یک برد خوب داریم. باید با کمک همدیگر این شرایط را پشت سر بگذاریم. باید به بازیکنان به عنوان عامل اصلی کمک کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با همین بازیکنان به کارش در سپاهان ادامه می‌دهد، گفت: مسلما بازیکنان کنونی سپاهان بهترین بازیکنان ایران هستند. با تمام وجود تا زمانی که در این تیم هستم از این بازیکنان استفاده می‌کنم. با ۱۰ درصد بالا و پایین می‌توانیم شرایطمان را تغییر دهیم. بازیکنان تاثیر بسزایی در روند کلی تیم دارند.

سرمربی موقت سپاهان درباره عملکرد داور در دیدار این تیم مقابل فولاد اظهار کرد: داور هم اشتباهاتی داشت که طبیعی است. من در حال حاضر نمی‌دانم چرا ۵۰-۵۰‌ ها را به نفع ما سوت نزدند. این تصمیمات روی روحیه بازیکنان تاثیر گذار است. داور بازی امروز بد قضاوت نکرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha