• شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۷:۴۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 96110703985
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

کشف بیش از ۲۵۸ کیلو حشیش در غرب استان تهران

کشف بیش از ۲۵۸ کیلو حشیش در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۲۵۸کیلوگرم حشیش در شهرستان رباط کریم خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار محسن خانچرلی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رباط کریم با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و کارهای اطلاعاتی گسترده موفق شدند  متهم را در مخفیگاهش در شهر پرند دستگیر کنند. مأموران در بازرسی از منزل متهم ۲۵۸کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در بسته بندی‌های قهوه و نسکافه جاساز شده بود،کشف کردند.

خانچرلی با اشاره به توقیف ۴ دستگاه خودرو در این عملیات اظهارکرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف کالای قاچاق ۳۰ میلیاردی درغرب استان تهران

وی همچنین از کشف تجهیزات تعمیرگاهی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان شهریار خبر داد و گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی کالای قاچاق در شهرستان شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق به کشف محل دپوی کالاهای قاچاق شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه یک متهم را دستگیر کردند. در بازرسی از محل 1717 قلم تجهیزات تعمیرگاهی خارجی قاچاق کشف شد. ارزش ریالی کالاهای کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است .

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در اسلامشهر

وی همچنین با اشاره به دستگیری سارقان اماکن خصوصی در اسلامشهر  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر دو متهم را دستگیر کنند.  متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۳۶ فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان اسلامشهر اعتراف کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha