• یکشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 96110804695
  • خبرنگار : 71564

بارش برف در ارتفاعات تهران تداوم دارد/خیزش گرد و خاک در جنوب شرق کشور

بارش برف در ارتفاعات تهران تداوم دارد/خیزش گرد و خاک در جنوب شرق کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه بارش برف در ارتفاعات تهران تا فردا تداوم دارد از کولاک و ریزش بهمن در جاده‌های کوهستانی خبر داد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بارش برف تا اواخر امروز در بخش‌هایی از غرب، سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، تهران، مناطقی از مرکز، شمال شرق و به‌طور پراکنده در شمال غرب و شرق کشور ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه از اواخر وقت امروز از شدت بارش‌ها از سمت غرب کاسته می شود گفت: برای فردا وزش باد شدید در نیمه شرقی و شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود و در برخی مناطق جنوب شرق کشور پدیده گرد و خاک به سبب وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا نیز بارش پراکنده در برخی مناطق نیمه شرقی کشور انتظار می رود که به تدریج تا اواخر وقت از ناپایداری در مناطق کاسته می شود.

وظیفه با اشاره به اینکه کاهش محسوس دما تا روز چهارشنبه (۱۱ بهمن) در کشور پیش‌بینی می‌شود،گفت: در برخی مناطق به‌ویژه مناطق جاده‌های کوهستانی شمال،شمال شرق،دامنه‌های البرز و شمال غرب بارش برف همراه با وزش باد شدید موجب کولاک و کاهش دید خواهد شد.همچنین صبح فردا (9 بهمن) یخ زدگی در معابر عمومی و جاده‌های بین شهری و احتمال ریزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برفگیر جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دما منفی ۷ و حداکثر دمای ۱ درجه سانتی‌گراد و روز سه شنبه نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای منفی۶ و حداکثر دمای ۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. بارش برف نیز به صورت پراکنده در ارتفاعات تهران تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha