• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96111307454
  • خبرنگار : 71575

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس برابر سپاهان

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس برابر سپاهان

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و سپاهان با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌ها به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در مهم‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۵:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه اول با یک گل به سود سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت.

دقیقه ۸: حرکت بازیکنان پرسپولیس در پشت محوطه جریمه توپ را به حسین ماهینی رساند که شوت سرکش بازیکن پرسپولیس با برخورد به مدافع سپاهان در دستان ابراهیم عالمه قرار گرفت.

دقیقه ۱۱: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس با یک‌و دو علیپور و احمدزاده همراه شد که علی علیپور موقعیت تک به تک را در مصاف با عالمه از دست داد. در توپ برگشتی نیز احمدزاده توپ را به صورت دروازه‌بان سپاهان زد تا آلمه دو واکنش متوالی داشته باشد اما این پایان کار نبود و علیپور دوباره صاحب توپ شد و با شوتی محکم موفق شد در سومین تلاش پرسپولیسی‌ها، دروازه شاگردان ابراهیم‌زاده را باز کند.

دقیقه ۳۰: پاس زیبای وحید امیری منشا را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سپاهان قرار داد که تعلل این مهاجم نیجریه‌ای باعث شد دروازه‌بان سپاهان توپ را مهار کند.

دقیقه ۳۸: نخستین حمله سپاهان در این دقیقه رخ داد. سانتر بازیکنان سپاهان با پاس ساسان انصاری به مهدی شریفی همراه شد که ضربه مهاجم سپاهان در محوطه شش قدم با تیر دروازه برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه ۴۶: سانتر فرشاد احمدزاده با ضربه سر منشا همراه شد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت علی علیپور در محوطه ۶ قدم در عین ناباوری توپ را به بیرون زد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

ترکیب سپاهان: براهیم عالمه، حسین پاپی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، عارف غلامی، سعید آقایی، محمود قائد رحمتی، علی کریمی، مهرداد محمدی، ساسان انصاری و مهدی شریفی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha