• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96111609431
  • خبرنگار : 30054

فروشگاه اینترنتی زنبیل، تجربه یک خرید خوب با بهترین قیمت

فروشگاه اینترنتی زنبیل، تجربه یک خرید خوب با بهترین قیمت

اگه شما از آن دسته از آدمهایی هستید که انتظاراتتان خیلی زیاد است و دوست دارید همه چیز یک فروشگاه را یکجا داشته باشید، فروشگاه اینترنتی زنبیل پیشنهاد ما به شماست.

به گزارش سرویس بازار ایسنابه نقل از فروشگاه اینترنتی زنبیل، خیلی از ما حداقل برای یکبار هم که شده یک خرید اینترنتی را تجربه کرده‌ایم. ممکن است هر کدام از ما، معیارهای خودش را  برای انتخاب یک فروشگاه اینترنتی داشته باشد: یکی برایش مهم این باشد که فروشگاه معتبر باشد و ملاکش از اعتبار مجوزهای آن فروشگاه اینترنتی همچون نماد اعتماد الکترونیکی یا پروانه کسب باشد، برای یکی مهم این بوده که پس از دریافت کالا و چک کردنش وجه آن را پرداخت کند، یکی دیگر برایش مهم این بوده که کالا در حداقل بازه زمانی برایش ارسال بشود، یکی برایش مهم این بوده که فروشگاهی که از آن خرید می‌کند، متنوع بوده باشد و کل خریدهایش رو بتواند از یکجا انجام بدهد، یکی دنبال این است خیالش راحت باشد که کالایی که می‌خرد اصل و گارانتی‌دار باشد، یکی برایش مهم، خدمات پس‌ازفروش فروشگاه بوده و اینکه احیانا اگر پس از خرید به مشکل خورد، کسی باشد که پاسخگوی مشکل وی باشد، برای یکی میزان و نحوه پاسخگویی به سوالات حتی قبل از خرید مهم است و برای خیلی از ماها قیمت مهم است و برای برخی از ما، همه عوامل فوق به صورت یکجا اهمیت دارد               .

اگه شما از آن دسته از آدمهایی هستید که انتظاراتتان خیلی زیاد است و دوست دارید همه چیز یک فروشگاه را یکجا داشته باشید، فروشگاه اینترنتی زنبیل پیشنهاد ما به شماست.

ما در فروشگاه اینترنتی زنبیل با آگاهی کامل از اینکه برای هر مشتری یکی از عوامل خرید می‌تواند نسبت به باقی عوامل، مهمتر و دارای اولویت بالاتری باشد، سعی کرده‌ایم با ارائه مجموعه خدماتی کامل، رضایت همه مشتریان را جلب و یک تجربه خوب خرید برای تک‌تک مشتریانمان فراهم کنیم.

فروشگاه اینترنتی زنبیل به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور پس از ۴ سال فعالیت توانسته مزیت‌های زیادی برای مشتریان نسبت به رقبای خود ایجاد کند، یکی از مهمترین مزیت‌های زنبیل، ارائه ۱۰ روز گارانتی خرید می‌باشد؛ یعنی تا ۱۰ روز پس از خرید، شما از گارانتی قیمت، اصالت، سلامت، مغایرت و عودت برخوردار هستید. بر اساس گارانتی قیمت اگر تا ۱۰ روز پس از خرید، در یک فروشگاه اینترنتی یا غیراینترنتی دیگر مشاهده کردید، همان کالا را به شما ارزان‌تر می‌فروشند، با اعلام این موضوع به فروشگاه، در کمتر از ۲ ساعت مابه‌التفاوت وجه واریزی برای شما عودت می‌شود.

هدف ما در زنبیل این است که به شما اطمینان خاطر بدهیم وقتی از زنبیل خرید می‌کنید خیالتان از تمام جنبه‌ها راحت باشد و برای همین موقع خرید اولین گزینه‌ای که به ذهنتان می‌رسد، زنبیل باشد. 

ما در زنبیل به اعتماد شما بها می‌دهیم و اعتماد شما به ما، برای ما از هر چیز دیگری ارزشمندتر می‌باشد، ما سودمان را در ارزش برندمان و جایگاه آن در ذهن شما می‌دانیم.

خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی زنبیل، ما به تمام وعده‌هایی که می‌دهیم، پایبندیم و امروزه به راحتی و صرفا با چند کلیک ساده می‌توانید ببینید فروشگاه‌های اینترنتی که زمانی مدعی ارائه بهترین قیمت بودند، در حال حاضر قیمت‌های خود را به شدت افزایش داده و نه تنها از سایر فروشگاه‌های اینترنتی دیگر، بلکه حتی از فروشگاه‌های معمولی در سطح شهر هم محصولات خود را گران‌تر عرضه می‌کنند تا هزینه‌های بالای تبلیغات و ریخت‌وپاش‌های خود را جبران کنند، اما ما در زنبیل همواره به شعار تضمین قیمتی خود پایبند بوده و سعی کرده‌ایم  که با بالا بردن راندمان کاری، خلاقیت و نوآوری و استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، بهترین خدمات را در کنار ارائه بهترین قیمت‌ها به مشتریان خود ارائه دهیم. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی زنبیل تنها فروشگاه اینترنتی هست که قیمت محصولاتش را تا ۱۰ روز گارانتی می‌کند و هیچ تبصره‌ای هم برای آن ندارد و بهانه نمی‌آورد.

زمانی که فروشگاه‌های اینترنتی دیگر با نمایش انبارها برای خودشان اعتبار دست‌وپا می‌کنند، ما در زنبیل با عملکرد و کسب بالاترین میزان رضایت شما، خودمان را معرفی می‌کنیم .

ما می‌دانیم که در عصر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه‌هایی که از اعتماد مردم سوء استفاده می‌کنند، دیر یا زود سهم بازار خودشان را از دست می‌دهند و صرفا کسب‌وکارهای موفقی باقی می‌مانند که پاسخگوی واقعی مشتریان خود باشند. ما آمدیم که با شما بمانیم و با وجود همه گزینه‌های روی میز، گزینه اول شما باشیم.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات این فروشگاه اینترنتی، علاوه بر وبلاگ زنبیل، به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha