• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 96111710166
  • منبع : صدا و سیما

مدیرعامل خبرگزاری «ایران پرس» منصوب شد

مدیرعامل خبرگزاری «ایران پرس» منصوب شد

عباس محمدنژاد به عنوان رییس خبرگزاری بین‌المللی تصویری «ایران پرس» منصوب شد.

به گزارش ایسنا، پیمان جبلی، معاون برون مرزی صداوسیما طی حکمی عباس محمدنژاد را با حفظ سمت به عنوان رییس خبرگزاری بین‌المللی تصویری «ایران پرس» منصوب کرد.

حکم عباس محمدنژاد به شرح زیر است: «با توجه به الزامات مندرج درسند پیوست حکم ریاست محترم سازمان وهمچنین تکالیف موضوعه دراسناد بالا دستی به خصوص قانون خط مشی کلی و اصول برنامه‌های سازمان، اهم ماموریت‌های جنابعالی از قرار ذیل است: احراز نقش وجایگاه خبرگزاری مرجع و اثربخش دربین جوامع اسلامی، کشورهای منطقه و مقابله موثر با اسلام هراسی و ایران هراسی درصحنه جهانی، مقابله با انحصار تولید تصاویر خبری توسط آژانس‌های خبری غربی و صهیونیستی و افشاء ماهیت نظام سلطه و استکبار جهانی، کمک به گسترش گفتمان مقاومت و گفتمان مکتب اهل بیت(ع) و گفتمان انقلاب اسلامی ازطریق تولید و انتشاراخبار صحیح ودقیق و گسترش انتشاراخبار و تصاویر تولیدی درتمامی بسترهای ممکن فضای مجازی.
امید است با اتکا برخداوند متعال و بسیج تمامی امکانات، ظرفیت‌های حرفه‌ای، منابع وتوسعه سرمایه انسانی در اختیار و همچنین جذب خبرنگاران متعهد و تعامل حداکثری با سایر بخش‌های تولید خبر و تصویر در داخل و خارج کشور، درانجام وظایف محوله موفق وموید باشید.»

عباس محمدنژاد در مدیریت تولید خبر و برنامه‌های سیاسی، سردبیری اخبار رادیو، تلویزیون و اخبار برون مرزی سوابق متعددی دارد و همچنین سال‌ها در عرصه مطبوعات فعالیت داشته است.

پیمان جبلی، معاون برون مرزی صداوسیما چهارم مرداد ماه در حکمی، عباس محمدنژاد را به سمت مدیر پروژه راه‌اندازی خبرگزاری بین‌المللی تصویری «ایران پرس» منصوب کرده بود.

معاون برون مرزی در تعریف این خبرگزاری اهدافی چون «انتقال مستقیم اخبار و تصاویر زنده خبری از مناطقی که در آن حضور یا نفوذ داریم همانند سوریه و بحرین» را متصور شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha