• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 96111810638
  • خبرنگار : 71511

قائـم مقـام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده به سراغ چهل سالگی انقلاب می رویم

با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده به سراغ چهل سالگی انقلاب می رویم

قائـم مقـام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بلافاصله بعد از ۲۲ بهمن امسال با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده به سراغ برنامه چهل سالگی انقلاب و ارائه کارنامه چهل سالگی انقلاب می رویم.

به گزارش ایسنا، نصرت الله لطفی در نشست خبری اعلام  اهم برنامه ها و مسیرهـای راهپیمایـی یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: محور اصلی نشست امروز ما در ارتباط با گرامی داشت یوم الله ۲۲ بهمن ماه است که حتما نسبت به گذشته سرنوشت ساز تر هم هست مردم عزیز با حضورشان در راهپیمایی افتخار دیگری خواهند آفرید.

وی ادامه داد: در هیچ کشوری جز ایران اسلامی وجود ندارد که مردم خودشان برای پاسداشت استمرار حرکت انقلابیشان به صحنه بیایند.

لطفی گفت: فردا پنجشنبه در بیش از ۱۸هزار گلزار شهدا  شاهد مراسم مهمانی لاله ها و غبار روبی از مزار شهدا خواهیم بود. بهشت زهرا در تهران، گلزار پاوه برای اهل تسنن و گلزار عاشوری ها به طور مثال از جمله مزارها مراسم های ما خواهد بود.

وی با اشاره به سالگرد ۱۹ بهمن و دیدار همافران با امام خمینی گفت: بانگ رسا و تکبیر فاطمی بر فراز بام ها و مساجد و نور افشانی ایران اسلامی در روز شنبه خواهد بود.

لطفی سپس با بیان جمله ای از امام خمینی (ره) در باب ضرورت حفظ جمهوری اسلامی گفت: ایشان در کلامی گفته اند در اسلام هیچ فریضه ای بالاتر از خود اسلام نیست، بنابر این حفظ جمهوری اسلامی اوجب واجبات است. مصداق عینی و محوری این موضوع راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و تجدید بیعت با اسلام، انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و رهبری است.

لطفی گفت: با هماهنگی و همدلی همه ارگان ها و نهادهای ذی ربط ، از جمله سپاه پاسداران ،نیروی انتظامی، شهرداری آمده اند برای این مراسم و خلق حماسه ای دیگر.

وی ابراز عقیده کرد: بالندگی نظام و دستاوردهای نظام و احساس خطر دشمنان از جمله اهمیت راهپیمایی امسال است. شیطان بزرگ آمریکا، رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل و آل سعود دنبال ضربه زدن به این مراسم هستند ان‌شاءالله مردم با حضور خودشان مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند و باعث خوشحالی دوستاران انقلاب می شوند، لذا تلاش کنیم حضور حداکثری مردم با تمام سلایق و علایق باشیم.

لطفی گفت: روز یکشنبه در بیش از هزار شهرستان و چهار هزار بخش و روستا راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد. از سی و هشت کشور دنیا از جمله آمریکا، بریتانیا، مصر ، لیبی و کانادا میزبان دهها اندیشمند خواهیم بود.

وی ادامه داد: بیش از ۶هزار عکاس و خبرنگار داخلی و خارجی در تمام کشور. در تهران حدود ۲۰۰۰ عکاس و خبرنگار پوشش دهنده این مراسم خواهند بود. بیش از دویست خبرنگار و عکاس خارجی نیز حضور خواهند داشت. امیدواریم مهمانان رسانه های خارج از کشور به اخلاق رسانه ای پاییند باشند و آنچه که هست را پوشش دهند.

لطفی افزود: بیش از 20 هزار غرفه فرهنگی، رفاهی و امدادی در مسیرهای راهپیمایی دایر خواهند بود. طبق هماهنگی دوستان ما در ستادهای دهه فجر بیش از شش هزار دانش آموز و جوان بسیجی گروه های موسیقی خواهند داشت.

وی با اشاره به مسیر مناطق ده گانه راهپیمایی تهران گفت: مسیر شماره یک میدان امام حسین(ع) ، مسیر شماره دو مسجد ابوذر، شماره سه، مسجد امام هادی (ع)، شماره چهار مسجد دارالسلام ، شماره پنج مسجد الجواد(ع)، شماره شش مسجد حضرت امیر(ع)، هفت مسجد المهدی(ع) هشت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ، شماره نه مسجد امام سجاد (ع)، مسیر شماره ده مسجد امام جعفر (ع) خواهد بود.

لطفی گفت: نظام با همه توان آماده ارائه کارنامه چهل ساله خود خواهد بود . بلافاصله بعد از ۲۲ بهمن امسال از چهلمین بهار انقلاب اسلامی نام می بریم ، با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده.

وی یادآور شد: شورای هماهنگی اسلامی با حفظ اصول و سلایق نظلم هر سلیقه و گرایش را محترم می شمارد و از همه قوا برای سخنرانی دعوت کرده است. این شورا همیشه ثابت کرده همه با هر سلیقه در این مراسم حضور پیدا کنند. 10 نفر از اعضای هیئت دولت دعوت شده‌اند تا در استان‌های مختلف به عنوان سخنرانی حاضر شوند، دو سه مقام آمادگی نداشتند بقیه حاضر هستد . نوبخت در هرمزگان، نهاوندیان در یزد، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی  سخنران شیراز خواهند بود. دادستان کل کشور سخنران خرم‌آباد ،احمد خاتمی سخنران بوشهر،آیت الله بوشهری سخنران رشت، سردار سلامی سخنران اهواز خواهند بود.

وی با بیان این‌که «دشمن قشر جوان را هدف خود قرار داده است» گفت: در زمان انقلاب  ۸۵ درصد ایرانیان یا کودک بودند و یا متولد نشده بودند. بیش از ۵۹ درصد جمعیت ما را جوانان زیر سی سال که دفاع مقدس را هم لمس نکرده‌اند تشکیل می‌دهند. اینجا بر ما واجب است این عزیزان را با واقعیات آشنا کنیم. یکی از دستاورد های انقلاب احیای اسلام و بازگشت عظت به ایرانیان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha