• پنجشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 96111911182
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

با حضور وزیر بهداشت؛

طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک به بهره‌برداری رسید

طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک به بهره‌برداری رسید

همزمان با ایام دهه مبارک فجر و در سفر وزیر بهداشت به استان هرمزگان، طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک به بهره برداری رسید و 32 تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت قبلی این بیمارستان افزوده شد.

 به گزارش ایسنا، طرح توسعه این بیمارستان از سال 92 آغاز و برای ساخت و تجهیز آن 176 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیمارستان خاتم الانبیاء بندر جاسک دارای 10 تخت ویژه و 54 تخت بستری و شامل بخش های ویژه CCU ، ICU ، داخلی، اطفال، زنان، جراحی، دیالیز، زایشگاه، اورژانس و سه اتاق عمل است.

وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا ساخت بیمارستان می تواند شفا بخش باشد، گفت: ساخت بیمارستان هم می تواند شفابخش باشد چراکه وقتی بیمارستان ساخته شد، تجهیزات و نیروی انسانی هم تامین می شود و در حال حاضر، 9 پزشک متخصص در جاسک حضور دارند و به مردم خدمات تخصصی درمانی را ارائه می دهند.

 دکتر سید حسن هاشمی با بیان این مطلب، اظهار داشت: همیشه به پیشرفت ها و وضعیت موجود اشاره کنیم از جمله اینکه 9 پزشک متخصص به جاسک اعزام شده اند در حالیکه در گذشته، حتی پزشک عمومی هم وجود نداشت.

وزیر بهداشت با اشاره به جمعیت 58 هزار نفری بندرجاسک، تصریح کرد: ایران 80 میلیون نفر جمعیت دارد و همه انتظار دارند که مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی برطرف شود که البته انتظار به حقی است ولی باید در چارچوب منابع و امکانات به تدریج مشکلات را به حداقل رساند و در این راستا باید به جاسک به طور ویژه توجه شود بنابراین ابتدا سپاسگزار داشته ها و پیشرفت ها باشیم سپس با تلاش مضاعف، امکانات بیشتری را مستقر کنیم.

وزیر بهداشت اضافه کرد: امروز طرح توسعه این بیمارستان افتتاح شده و در حال حاضر در این شهرستان، رادیولوژیست، متخصص قلب، اطفال، روانپزشکی و داخلی وجود دارد و هر سال و به تدریج به تعداد این متخصصان افزوده می شود بنابراین ساخت بیمارستان، بخشی از امکاناتی است که باید فراهم شود.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha