• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 96112111884
  • منبع : نمایندگی مازندران

مسئول اطلاع رسانی و رسانه سومین دوره جشنواره ملی ارکیده نوشهر:

نوشهر پایلوت کارآفرینی در حوزه گل ارکیده شود

نوشهر پایلوت کارآفرینی در حوزه گل ارکیده شود

ایسنا/مازندران مسئول اطلاع رسانی و رسانه سومین دوره جشنواره ملی ارکیده نوشهر گفت: نوشهر پایلوت کارآفرینی در حوزه گل ارکیده شود.

به گزارش ایسنا، هموطنان از سراسر کشور با استقبال پرشور خود از سومین جشنواره ارکیده نوشهر نشان دادند که علاقه به طبیعت و گل سرلوحه زندگی آنها است. جشنواره ارکیده نوشهر در حالی سومین سال برگزاری خود را پشت سر می گذارد که استقبال هموطنان از سراسر کشور چشمگیرتر از سال‌های گذشته بوده است.

تنوع رنگ بندی گل های ارکیده، دکوربندی زیبا و فضای بزرگتر امسال باعث شد رضایتمندی از این جشنواره بیشتر از سال های گذشته باشد.

مسئول اطلاع رسانی و رسانه سومین دوره جشنواره ملی ارکیده نوشهر با اشاره به نقش مهم رسانه در اطلاع رسانی به موقع این گونه جشنواره ها اظهار کرد: در کنار کارگروه تخصصی اینگونه جشنواره ها آنچه بسیار حائز اهمیت است نوع انعکاس اخبار آن می تواند بسیار راه گشا باشد.

سپیده پورشعبان افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی در ایجاد نشاط اجتماعی و علاقه به حفظ محیط زیست بسیار تاثیرگذار است.

مجید شعبان نژاد، شهردار نوشهر نیز در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اسقبال بی نظیر مردم و گردشگران از سراسر کشور از سومین جشنواره ارکیده نوشهر اظهار کرد: برگزاری این گونه جشنواره ها نقش مهمی در توسعه اقتصاد پایدار و گردشگری منطقه دارد.

وی با تاکید بر اینکه گل ارکیده به عنوان برندی برای نوشهر باید مطرح شود افزود: این شهر محل رویش انواع مختلفی از گل های ارکیده است و تولید کنندگان گل و گیاه نیز تلاش بسیاری در پرورش و تولید این گل گران قیمت دارند.

شهردار نوشهر در خصوص میزان حضور همشهریان و گردشگران از این جشنواره گفت: طبق ارزیابی به عمل آمده طی سه روز گذشته، آمارها نشان دهنده حضور چشمگیر  مردم به خصوص گردشگران از همه نقاط کشور بوده و این موضوع موجب خرسندی است زیرا یک رونق اقتصادی در شهر نوشهر ایجاد می شود .

شعبان نژاد بیان کرد: میزان رضایتمندی مردم نسبت به جشنواره بسیار عالی بوده و از تنوع ارکیده ها و فضای نمایشگاه رضایت داشتند اما  جشنواره نیازمند فضای بزرگتر برای سال‌های آینده است. کاری نو در شهر نوشهر ایجاد شد و استقبال مردم از سراسر کشور و از استان های مختلف نشان از اشتیاق زیاد مردم برای شرکت در این گونه جشنواره ها است.

شهردار نوشهر با بیان اینکه برای سال های آینده افزایش تعداد سالن ها برای برگزاری جشنواره ارکیده مد نظر قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: افزایش تعداد جشنواره در طی سال در نوشهر با موضوع گل و گیاه و سایر موضوعات فرهنگی و گردشگری از جمله برنامه ها است که با همکاری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر نوشهر انجام میشود.

شعبان نژاد با اشاره به اینکه جشنواره ارکیده راهی در جهت توسعه گردشگری و اقتصادی منطقه  است افزود: هر جشنواره که باعث ایجاد یک فضای پرنشاط رونق اقتصادی در شهر نوشهر شود از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر نوشهر است.

به گزارش ایسنا مازندران،سومین جشنواره ملی گل ارکیده از 18 تا 21 بهمن ماه در 22 غرفه با حضور 15تولیدکننده داخلی در باغ گیاه شناسی نوشهر در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha