• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 96112111897
  • منبع : روابط عمومی برنامه

دو پیام تسلیت برای درگذشت "فریده صابری"

دو پیام تسلیت برای درگذشت "فریده صابری"

خانه تئاتر و بنیاد سینمایی فارابی در پی درگذشت فریده صابری، پیامهای تسلیتی را منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، خانه تئاتر، درگذشت فریده صابری بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیون را به اهالی هنر و خانواده ی این بازیگر تسلیت گفت. 

در متن این پیام آمده است: «خبر ناگوار درگذشت فریده صابری مایهی بسی تاسف شد. خانه ی تئاتر فقدان این بانوی گرامی را به اهالی هنر و خانواده ی محترمشان به ویژه سرکار خانم پری صابری تسلیت عرض مینماید. روح شان شاد و یادشان گرامی باد.»

بنیاد سینمایی فارابی هم ضایعه درگذشت «فریده صابری» بازیگر تئاتر و سینما را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بانوی نکونام تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران سالها نجیبانه و به دور از هیاهو هنر آفرید و هنرمندانه زیست؛ با دلی اندوهگین و دردمند، یاد و خاطره این بانوی هنرهای نمایشی را گرامی داشته، فقدانش را به بازماندگانش تسلیت میگوییم.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده محترم صابری و تمامی هنرمندان و دوستدارانشان، از درگاه خداوند متعال طلب صبر و برای آن مرحومه، علو درجات را مسئلت داریم.»

فریده صابری مدتی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان تحت شیمی درمانی بود و (پنجشنبه) نوزدهم بهمن درگذشت. صابری دارای لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده هنرهای دراماتیک ایران و مدرک فوق لیسانس از دانشگاه ایندیانا در آمریکا بود. صابری در تئاترهای از جمله شام آخر، کرگدن، ملاقات بانوی سالخورده، ریچارد سوم و لبخند باشکوه آقای گیل ایفای نقش کرده بود. بازی در سریال‌های دلنوازان، همه بچه‌های من، بگذار آفتاب برآید، در قلب من، تنهاترین سردار، سنگ و شیشه و فیلم‌های سینمایی مارال، روز شیطان و روز واقعه نیز از دیگر فعالیتهای این بازیگر بوده است.

مراسم یادبود زنده یاد صابری روز دوشنبه 23 بهمن ساعت 15 الی 16:30 در مسجد الزهرا واقع در شهرک غرب فاز 2 خیابان هرمزان برگزار میشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha