• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96112212502
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

/حضور هوشمندانه، حمایت قاطعانه/

ابوترابی‌فرد:در سایه وحدت می‌توان به همه اهداف دست یافت

ابوترابی‌فرد:در سایه وحدت می‌توان به همه اهداف دست یافت

عضو هیئت حل اختلاف قوای سه‌گانه گفت: تنها در سایه وحدت و انسجام و در سایه پیوند استوار امت با امام خویش می‌توان به همه آرمان‌ها و اهداف دست یافت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم یوم الله 22 بهمن زاهدان اظهارکرد: 22 بهمن بیانگر وحدت و عزم و اراده ملت ایران برای پیمودن قله‌های اقتدار است.

عضو هیئت حل اختلاف قوای سه‌گانه، وحدت بین مسلمانان را یکی از مهم ترین دستاوردها انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست.

وی با اشاره به پیروزهای مردم ایران در عرصه‌های مختلف، افزود: انقلاب اسلامی مفتخر است که در سایه حضور اقتدارافرین ملت ایران در برابر استکبار جهانی بایستد.

ابوترابی‌فرد گفت: موقعیت استراتژیک ایران و استفاده بهینه از قدرت و خلق قدرت برای ایران که زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را برای ایران فراهم کرده است دستاورد حضور مقاومت و ایثار شما ملت ایران است.

وی ایجاد تفرقه میان صفوف واحد امت اسلام را هدف و آرزوی دیرینه دشمنان اسلام برشمرد و گفت: استکبار همواره در صدد ایجاد تفرقه و دشمنی میان ملت ها و کشورهای اسلامی بوده، لذا مسلمانان باید هوشیاری خود را همواره حفظ کنند.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، به برگزاری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در آستانه بزرگداشت 2 هزار و 58 شهید مقیم سیستان ‌و بلوچستان هستیم که روز اعلام ایستادگی در راه شهیدان است.

عضو هیئت حل اختلاف قوای سه‌گانه در ادامه مردم سیستان و بلوچستان را صبور، مقاوم  و بردبار توصیف کرد و گفت: برای همه مردم شیعه و سنی استان آروزی توفیق و سعادت دارم.

وی در بخش دیگری به مشکلات اقتصادی مردم اشاره و عنوان کرد: فقر معضل اساسی کشور ماست اما باید از سرمایه وحدت ملی و رهبری برای موفقیت در این عرصه و مبارزه با بیکاری بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ما را اقتصاد مقاومتی و تغییر ریل حرکت اقتصاد حل می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha