• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 96112212504
  • خبرنگار : 71571

/حضور هوشمندانه، حمایت قاطعانه/

محسنی‌اژه‌ای: هرقدر آمریکا از ما عصبانی‌تر می‌شود انسجام و وحدت مردم افزایش می‌یابد

محسنی‌اژه‌ای: هرقدر آمریکا از ما عصبانی‌تر می‌شود انسجام و وحدت مردم افزایش می‌یابد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در دهه اول انقلاب شهید بهشتی گفت" آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر" و امروز می‌بینیم که هر چقدر آمریکا از ما عصبانی‌تر است، مردم ما انسجامشان بیشتر شده و وحدت آنها افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه این روز یوم الله است، اظهار کرد: مردم پیمانی را که با خدا بسته اند، فراموش نکرده اند؛ این روز، روزی است که باعث استقلال، عزت و افتخار ملت شد و موجب سرنگونی نظام ستمشاهی و برقراری نظام اسلامی شد. مردم چنین روزی را فراموش نمی کنند.

وی عنوان کرد: یوم الله امسال با سال های گذشته به صورت محسوس تفاوت دارد که یکی از آنها ابراز خوشحالی و سرور در همه مردم بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب است که این بسیار عجیب بوده و نشان دهنده نشاطی خدایی است.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: مردم پیوندشان را با انقلاب و خدای خود با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند و چنین شادی ای فقط در جشن ملی پیروزی انقلاب قابل مشاهده است. تفاوت دیگر امسال با سال های گذشته در شدت فشارها و عصبانیت آمریکا و دشمنان نسبت به کشورمان است. هر چقدر آمریکا عصبانی تر می شود، ملت انسجام و وحدت بیشتری پیدا می کند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در دهه اول انقلاب شهید بهشتی گفت " آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر" و امروز می بینیم که هر چقدر آمریکا از ما عصبانی تر است، مردم ما انسجامشان بیشتر شده و وحدت آنها افزایش می یابد.

معاون اول قوه قضاییه همچنین در خصوص حضور مردم و افزایش وحدت ملی تصریح کرد: مسئله وحدت کلمه و حضور مردم از مسائل مهم چهاردهه گذشته انقلاب است که به مسئولان نشاط و امید می دهد و همین موضوع باعث می شود تا دشمن تا در مقابل وحدت مردم ناامید شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha