• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96112212549
  • منبع : نمایندگی سمنان

/حضور هوشمندانه, حمایت قاطعانه/

حسین مظفر : گروه‌گرایی‌ ظرفیت‌ها را تباه می‌کند

حسین مظفر : گروه‌گرایی‌ ظرفیت‌ها را تباه می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمترین نیاز امروز را وحدت و انسجام دوستداران انقلاب برشمرد و گفت: گروه‌گرایی‌ ظرفیت‌ها را تباه و از بین می‌برد.

به گزارش ایسنا، حسین مظفر در جمع راهپیمایان سمنان اظهار کرد: بسیاری از اصلاح‌طلب‌ها، اصول بنیادی اصولگرایی و بسیاری از اصولگرایان اصیل، مبانی و اصول اصلاح‌طلبی را باور دارند، اما گاهی برخی‌ها چنان با هم برخورد می‌کنند که گویی مرزهایی خونین با همدیگر دارند.

وی با بیان اینکه مهترین مسئله و ضرورت امروز انسجام و وحدت گروه‌ها است، تصریح کرد: انسجام و وحدت، باطل‌السحر همه فتنه‌ها است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از انقلاب اسلامی به عنوان پدیده‌ای نام برد که یک ملت را از حضیض ذلت به اوج عزت نشاند تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز به برکت حضور مردم و فداکاری ایثارگران و شهدا به نقطه‌ای درخشان در جغرافیای زمین بدل شده که حبل‌الله آمال انسان‌های حق‌گرا است و درست از همین رو است که روز پیروزی آن در 22بهمن را "یوم‌الله" می‌نامیم.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر سال‌های انقلاب گفت: 40سال پیش و در اوج حاکمیت لیبرالیسم و کمونیسم و در شرایطی که لیبرالیسم و کمونیسم همچون دو لبه یک قیچی در صدد قطع خداگرایی و معویت‌گرایی بودند انقلابی در ایران به‌نام خدا، اخلاق و معنویت شکل گرفت که به معجزه قرن تبدیل شد.

مظفر با بیان اینکه انقلاب اسلامی در هماوردی با دو مکتب منحط لیبرالیسم و کمونیسم قرار گرفت افزود: انقلاب اسلامی در آن شرایط یک فرهنگ بدیع و نوین را فرا روی مردم قرار داد و در شرایطی که دوستدارانش نیز از موفقیت آن شگفت‌زده شدند در کشوری که حاکمیت آن تا بن دندان مسلح بود به پیروزی رسید.

وی پیروزی انقلاب را پیروزی دست‌های خالی بر رژیم ستمشاهی خواند و گفت: کسی باور نمی‌کرد که در آن شرایط ملت ایران به پیروزی برسد از همین رو بود که کارتر رئیس‌جمهور وقت امریکا گفته بود که ایران تا 25 سال دیگر رنگ انقلاب به خود نمی‌بیند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در چنین شرایطی چنان موجی ایجاد کرد که شرق را دچار بحران، اعراب را دچار شگفتی و غرب را به لرزه درآورد.

وی به واکاوی عوامل موثر در پیروزی انقلاب پرداخت و گفت: اسلام‌گرایی و خدامحوری، توجه به ارزش‌های الهی، نقش کلیدی و یگانه رهبری انقلاب و بسیج همه توده‌ها از سوی رهبری و مهمتر از همه حضور مردم و شهادت‌طلبی و درک درست آنها از حمایت و پشتیبانی از انقلاب از مهمترین عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 بود.

مظفر با برشمردن برخی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: تاسیس نظامی بدیع به نام جمهوری اسلامی، اسقاط رژیم شاهنشاهی و احیای نظام ولایی از بارزترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.


وی با بیان اینکه تا پیش از انقلاب هیچ نظامی همچون جمهوری اسلامی وجود نداشت افزود: جمهوری اسلامی با ترکیبی از جمهوریت و اسلامیت پا به عرصه سیاسی و اجتماعی گذاشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اسلامیت مشروعیت بخش این نظام است که رو به آسمان دارد گفت: روی دیگر نظام جمهوریت و مردمی بودن نظام است چرا که جمهوری اسلامی نظامی برآمده از مردم و برای مردم است.

وی با بیان اینکه اسلامیت بدون مردم در عرصه اجتماعی و سیاسی تحقق عینی نمی‌یابد اظهار کرد: جمهوریت منهای اسلامیت نیز نمی‌تواند راهگشای ما به آموزه‌ها و ارزش‌های الهی باشد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به احیای نظام ولایی در انقلاب 57گفت: قرار بود که بعد از رسالت پیامبر عظیم الشان اسلام(ع) رسالت در تداوم ریل امامت قرار گیرد اما متاسفانه نگذاشتند و 14 قرن مردم از این موهبت دور بودند تا اینکه امام راحل بعد از 14 قرن این قطار را به ریل امامت و ولایت بازگرداند.

وی با بیان اینکه تاکنون اهداف و دستاوردهای زیادی از انقلاب محقق شده  است گفت: مردم انتظار دارند دیگر اهداف انقلاب نیز محقق شود.

مظفر با بیان اینکه برخی می‌خواهند دلیل همه نارسایی ها را به مدیریت نسبت دهند افزود: اگرچه مدیریت ها حتما موثر بوده اما دشمنان سخت‌ترین تحریم‌ها و هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند جنگی که 900هزار دلار هزینه داشت .

وی ادامه داد: اگر این دشمنی‌ها و تحریم‌ها نبود اگر این توطئه‌ها و ترورها و تهدیدها نبود بدون شک امروز موفقیت‌های بزرگتری هم به دست آورده بودیم.

وی با بیان اینکه مردم برای ارزش‌های دینی قیام کردند تصریح کرد: امروز نیز باید همان اسلام‌گرایی و خدامحوری تداوم بیابد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حبل‌المتین این انقلاب رهبری است بیان کرد: با وجود ولایت فقیه براندازی این نظام غیرممکن است.

وی انقلاب را بهاری بی‌خزان دانست و گفت: این بهار بی‌خزان به واسطه حضور مردم است که بر مشکلات پیش رو و دشمنی‌های فتنه‌گران و توطئه‌گران فائق آمده لذا باید این حضور و پشتیبانی ادامه بیابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha