• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96112212684
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

/حضور هوشمندانه، حمایت قاطعانه/

زارعی :مردم ایران تو دهنی محکمی به دشمنان انقلاب زدند

زارعی :مردم ایران تو دهنی محکمی به دشمنان انقلاب زدند

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران امروز در 22 بهمن به صحنه آمدند و بار دیگر تو دهنی محکمی به دشمنان این نظام زدند.

به گزارش ایسنا زارعی در جمع راهپیمایان 22بهمن یاسوج با بیان این‌که «ملت ایران شاه را از کشور بیرون کرد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در این کشور به رهبری امام عزیر مستقر کردند»، اظهارکرد: در طول سالیان بعد از انقلاب ملت ایران ایستاد مقاومت کرد، در صحنه ماند و به لطف خدا در دهه 90 آمریکا از کل منطقه اخراج شد.

وی بیان کرد : این پیروزی عظیم و این حرکت بزرگ الهی با لطف خدا و این 22 بهمن‌ها به دست آمد و هر ساله در 22 بهمن مجددا مردم عزیز ایران و استان ما و شهر زیبای یاسوج به صحنه می‌آیند و این حضور به معنای یک حماسه عظیم و یک اقیانوس بیکران در سراسر کشور برای یک فریاد بلند بیعت مجدد با امام، راه امام، راه شهیدان، مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران امروز نیز در 22 بهمن به صحنه آمدند تا بار دیگر تو دهنی محکمی به دشمنان این نظام بزنند هرچند تجارب گذشته نشان داده که دشمنان این نظام اهل عبرت نیستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان این‌که «نگاه دولت، نظام و مجلس به مناطق محروم ویژه‌ است»، تصریح کرد: با وجود این‌که در سهم اعتبارات عمرانی استانی سرانه کشور 130 هزار تومان منظور شده، اما استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نخستین استان سهم اعتبارات عمرانی استانی آن بالای 500 هزار تومان منظور شده است.

وی با تأکید بر این‌که «این موضوع نشان می‌دهد که آینده استان آینده درخشان و رو به پیشرفتی است»، ادامه داد: علاوه بر این، پروژه‌های بزرگی در دست اجرا است و از هم مهم‌تر بزرگترین پروژه اقتصادی یعنی پتروشیمی دنا در شهرستان بویراحمد است که در ماه‌های آینده عملیات اجرایی آن شروع شده و بیش از هفت هزار میلیارد تومان در این منطقه سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که «پروژه پتروشیمی دنا در شهرستان بویراحمد نقش بسیار بزرگی در تحول، پیشرفت، اقتصاد و اشتغال خواهد داشت»، عنوان کرد: امیدواریم خدای متعال توفیق دهد نظام جمهوری اسلامی که با استحکام به سمت قله‌های پیشرفت در حال حرکت است بتوانیم از این حرکت رو به جلو و پیشرفت و ظرفیت‌های نظام سهم عادلانه و خوبی برای پیشرفت استان و شهرستان‌های استان داشته باشیم.

زارعی خطاب به راهپیمایان 22 بهمن شهر یاسوج اضافه کرد: خاک پای شما هستم که امروز برای حفظ نظام و انقلاب خود و پاسخ به خواست رهبری عزیز و فرزانه انقلاب و شهدای انقلاب به صحنه آمدید و حماسه دیگری را خلق کردید.

انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha