• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96112514405
  • خبرنگار : 71533

رئیس بسیج اساتید کشور:

جاسوسی به حوزه علم و اقتصاد رسیده است

جاسوسی به حوزه علم و اقتصاد رسیده است

رئیس بسیج اساتید کشور گفت: جاسوسی به حوزه علم و اقتصاد رخنه کرده است که این موضوع توجه ویژه‌ای به این دو حوزه را می طلبد.

به گزارش ایسنا، مجتبی زارعی طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه ریاست بسیج دانشگاه آزاد با بیان اینکه دو برنامه تحولی بزرگ در دنیا وجود دارد، گفت: یکی برنامه ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی است و دیگری برنامه ۲۰۲۵ آمریکا که همه نگاه ها در دنیا متوجه این دو برنامه است و بقیه کشورهای دنیا هم دیپلمات و رقبای سیاسی هستند. امروز یک بلوک جهان به سرپرستی آمریکاست و بلوک دیگر به سرپرستی جمهوری اسلامی ایران و در واقع بلوک سرمایه داری و تعالی دینی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

وی افزود: جریان آمریکا چون در حال افول است تلاش دارد سرمایه انسانی را از اطراف دنیا جمع کند و ایده ها را غارت کند و ایران در حال حفظ سرمایه های خود است. این یک جنگ واقعی است و خانم رایس و کلینتون به صورت صریح از این جنگ پرده برداری کردند.

زارعی تاکید کرد: بسیج اساتید در راستای نظام تحولی ای که دارد تلاش می کند با نگاهی جهادی، نظام علم و ایده و عمل را کنار هم بیاورد. نگهداری نیروی انسانی خلاق و با ایده، کار جمهوری اسلامی است و آمریکا در حال غارت علم است.

وی با بیان اینکه جاسوسی در حوزه علم و اقتصاد رخنه کرده است و این موضوع توجه ویژه‌ای به این دو حوزه را می طلبد، گفت: جاسوسی علمی حقیقت دارد و امروز دستگاه های اطلاعاتی در حوزه علم، اقتصاد و فناوری جاسوسی می کنند و جالب است بدانید که رهبری این موضوع را ده سال گذشته پیش بینی کردند.

زارعی در پایان اظهار کرد: بسیج اساتید در کنار ظرفیت و توانمندی دانشگاه این آمادگی را دارد تا در راه موفقیت علم و فناوری از هیچ تلاشی دریغ نکند. امروز نیروی انسانی دانشگاه آزاد بسیار قوی است و ما به کمک این دانشگاه آمده ایم تا مسیر رفته شده و شکست خورده گذشته برخی از دانشگاه های ملی تکرار نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha