• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96112514577
  • خبرنگار : 90047

رئیس کمیته ملی المپیک:

وضعیت تیم‌ها و رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا تا پایان سال مشخص می‌شود

وضعیت تیم‌ها و رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا تا پایان سال مشخص می‌شود

صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت:‌ تا پایان سال وضعیت تیم‌ها و ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید رضا صالحی امیری در حاشیه برگزاری مراسم تودیع و معارفه حمیدعلی صمیمی در رابطه با وضعیت رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: در این رابطه ستاد اجرایی به ریاست وزیر ورزش و جوانان شکل گرفته است و جلسات هفتگی داریم که هفته گذشته بحث‌های جدی در این خصوص انجام شد تا زودتر وضعیت تیم‌ها و رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص شود. الان در مسیر بررسی و کارشناسی انتخاب تیم‌ها و همچنین بهتر اعزام شدن تیم‌ها به بازی‌های جاکارتا هستیم و در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی درباره در پاسخ به این پرسش که بودجه باقی مانده کمیته ملی المپیک چه زمانی واریز خواهد شد گفت: دولت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش دارد و تا امروز با حمایت وزارت ورزش و جوانان و دکتر نوبخت، توانسته‌ایم در زمینه تزریق بودجه روند خوبی داشته باشیم. سازمان برنامه و بودجه توجه ویژه‌ای در خصوص بودجه کمیته ملی المپیک در سال ۹۷ انجام داده است که از این بابت از مجلس و دولت تشکر می‌کنم و امیدوارم با استراتژی‌هایی که در این خصوص صورت گرفته، حضور فعالی در بازی‌های آسیایی جاکارتا داشته باشیم و با تمام توان در این بازی‌ها شرکت کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: با حمایت‌هایی که تا به امروز دولت و مجلس به حوزه ورزش داشته است، من مطمئنم در سال ۹۷ مشکلاتمان کمتر از سال ۹۶ خواهد بود.

صالحی امیری تصریح کرد:‌ با هماهنگی و انسجامی که بین فدراسیون‌ها، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک وجود دارد امیدوارم سال ۹۷ سال پر خیر و برکتی برای جامعه ورزش باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۶ ۲۰:۱۶

رشته هایی که ایران حتماً در آنها حضور خواهد داشت : تیروکمان - بوکس - قایقرانی کانویینگ - دوچرخه سواری - شمشیربازی - فوتبال - هندبال - جودو - کبدی - کاراته - قایقرانی رویینگ - تیراندازی - تنیس روی میز - تکواندو - والیبال سالنی - وزنه برداری - بسکتبال - دوومیدانی - کشتی - ووشو رشته هایی که احتمال حضور ایران در آنها قوی است : شنا - واترپلو - ژیمناستیک هنری - سپاک تاکرا - والیبال ساحلی - بسکتبال 3 نفره - پنچوک سیلات - جوجیتسو - کوراش - سنگ نوردی - سامبو رشته هایی که احتمال کمی وجود دارد که ایران در آنها حضور داشته باشد : بولینگ - شیرجه - بدمینتون - سوارکاری - ژیمناستیک ترامپولین - هاکی - قایق های بادبانی - اسکواش - پاراگلایدینگ - اسکیت رشته هایی که مطمئناً ایران در آنها غایب خواهد بود : شنای نمایشی - بیس بال - گلف - ژیمناستیک ریتمیک - پنچ گانه مدرن - راگبی - سافت بال - تنیس - سه گانه - جت اسکی - سافت تنیس - ورق بازی