• چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96112514634
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

برگزاری جلسه هماهنگی اعزام تیم‌های ملی کوراش به بازی‌های آسیایی جاکارتا

برگزاری جلسه هماهنگی اعزام تیم‌های ملی کوراش به بازی‌های آسیایی جاکارتا

دومین جلسه هماهنگی تیم های ملی کوراش اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا با حضور رییس فدراسیون جودوی کشورمان در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان،  دومین جلسه هماهنگی تیم های ملی کوراش اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا با حضور رییس فدراسیون جودوی کشورمان و کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

در این جلسه مهری مهرپور و خسرو دلیر سرمربیان تیم های ملی کوراش بانوان و آقایان کشور به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته و برنامه ریزی‌ها و امکانات مورد نیاز برای آمادگی هرچه بیشتر این تیم ها در بازیهای آسیایی که سال آینده در جاکارتا اندونزی برگزار می شود، پرداختند.

همچنین کوروش خسرویار و حسین محمودی روسای هیات های جودو، جوجیتسو و کوراش استان‌های خراسان شمالی و رضوی نیز، نظرات خود را در خصوص تقویت هرچه بیشتر تیم های ملی و لزوم توجه بیشتر به کوراش در این استان‌ها به عنوان مهد کوراش کشور بیان کردند.

محمد درخشان، رییس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش کشورمان در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه کشورهای رقیب به صورت جدی پا به مسابقات آسیایی می گذارند باید با جدیت بیشتری فعالیت تیم های ملی کوراش پیگیری شود.

وی افزود: خوشبختانه منطقه خراسان را به عنوان یک معدن بزرگ و مستعد کوراش در اختیار داریم که با توجه به ظرفیت‌های این منطقه بیشتر سرمایه‌گذاری‌هایمان را در همین منطقه انجام خواهیم‌داد. 

رییس فدراسیون جودو جوجیتسو و کوراش کشور با بیان اینکه روزهای سختی رو پیش رو داریم، بیان کرد: باید در ترکیب تیم‌های ملی، کوراش‌کارانی سختکوش و با انگیزه را جای دهیم تا در رقابت‌های پیش رو نتایج در خوری کسب شود. تلاش می کنیم با همکاری استان‌های متولی و کمیته ملی المپیک امکانات مناسبی را برای تیم های ملی فراهم کنیم.

وی با اشاره به لزوم استفاده از توان مشاوره‌ای آقایان برای تقویت کوراش بانوان در بخش فنی گفت: می‌خواهیم کوراش کشور را غنا بخشیم و با تقویت حوزه‌های مربی‌گری، داوری و مسابقات، کیفیت این رشته را بالا ببریم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha