• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 96112916348
  • خبرنگار : 71474

سکوت مسئولان هوایی درباره سقوط هواپیمای یاسوج

سکوت مسئولان هوایی درباره سقوط هواپیمای یاسوج

صبح امروز یک فروند هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان که تهران را به مقصد یاسوج ترک کرده بود دقایقی پس از پرواز از صفحه رادار محو شد تا بدین ترتیب شایعاتی درباره احتمال سقوط آن مطرح شود که با وجود تایید نکردن هیچ یکی از مقام‌های رسمی هوایی کشور، مشاهدات مردمی و خبرهای آمده حاکی از سقوط این هواپیما است.

به گزارش ایسنا، این هواپیما که احتمالا بین ۶۰ تا ۷۰ نفر سرنشین داشته در حوالی سمیرم با برخی مشاهدات مردمی سقوط کرده است.

شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرده که اطلاع‌رسانی در این رابطه را سازمان هواپیمایی انجام خواهد داد و مسئولان این سازمان تاکنون هیچ توضیحی در رابطه با این مساله ارائه نکرده‌اند.

پیگیری ایسنا از شرکت هواپیمایی آسمان نیز نشان می‌دهد که با توجه به برگزاری یک جلسه فوری در این شرکت هیچ یک از مقامات آن در حال حاضر پاسخگو نیستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۹ ۱۱:۲۵

شما این اطلاعات را از کجا آوردید در صورتی که هنوز هلال نتوانسته محل سقوط را کشف کند

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۹ ۱۴:۱۴

مشاهدات مردمی دیگه چه کشکیه ؟ ما مسئولان سازمان هواپیمایی پنجم بهمن ماه جاری که همین هواپیما دچار مشکل شده بود , میدونستیم که این هواپیما مشکل اساسی داره مردم که نمیدونستن , میدونستن ؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۹ ۱۶:۱۲

پس چرا اجازه پرواز داشته؟!!!!

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۰۲ ۰۶:۰۲

چرا هواپیما سقوط کرد ب چه دلیل

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۹ ۱۸:۰۹

اخه هواپیمای خراب که پرواز نمیکنه

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۹ ۲۳:۲۱

چرا هواپیما سکوت کرد

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۰۲ ۱۷:۱۲

دوستان عزیز لطفا از هواپیمایی کشوری درخواست کنید که گزارشات 17 هواپیمایی که در شب 7 بهمن 96 همگی به دلیل برخورد با کولاک و برف در قم و تهران نتوانستند در فرودگاه امام و مهرآباد فرود بیایند و بالاجبار در فرودگاه اصفهان فرود آمدند را دقیق و با جزئیات بپرسید. خود ما یکی از آنها بودیم که از شیراز به تهران می آمدیم و فقط به لطف خدا الان زنده ایم ، پرواز آتا که به دلیل تاخیر 6 ساعته پرواز بوئینگ 737 کاسپین جایگزین آن شد و خدا می داند که 12 دقیقه چه لحظات سختی را گذراندیم و به لطف خدا و دور زدن به موقع خلبان و البته قوی بودن هواپیمای 40 ساله توانستیم سالم در اصفهان به زمین بنشینیم. یعنی داستان اینه که هواپیمای ای تی آر متاسفانه به دلیل برخورد به کولاک و برف و طوفان شدید و ضعیف بودن هواپیمای مذکور و مسیر و کانال نامناسب پروازی و کهنه بودن هواپیما سقوط کرده است . در هواپیماهای نوین هوای پر فشار و غیره همه به خلبان نشان داده میشود و خلبان به وضوح می بیند که دارد وارد چه توده هوایی می شود و غیره....