• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 96112916576
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

اعزام 15 اکیپ گروه امداد و نجات کهگیلویه و بویراحمد به محل حادثه هواپیما

اعزام 15 اکیپ گروه امداد و نجات کهگیلویه و بویراحمد به محل حادثه هواپیما

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 اکیپ و گروه امداد و نجات از استان کهگیلویه و بویراحمد به محل سقوط پرواز تهران – یاسوج اعزام شدند.

عزیزاله فیلی در گفت و گو با ایسنا افزود: به محض اطلاع از سانحه پرواز یاسوج - تهران شورای هماهنگی بحران استان تشکیل و اعضای این شورا فرمانده انتظامی استان، سپاه فتح، مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر عامل جمعیت هلال احمر و مدیر اورژانس کهگیلویه و بویراحمد به منطقه اعزام شدند.

وی بیان کرد: 15 اکیپ و گروه امداد و نجات از استان کهگیلویه و بویراحمد به محل سقوط پرواز تهران – یاسوج اعزام شدند.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال می دهیم این حادثه در ارتفاعات کوه دنا رخ داده است هیئت های کوهنوردی استان برای اعزام به منطقه نیز آماده شدند. با توجه به شرایط نامساعد جوی، دسترسی به محل حادثه برای شناسایی با مشکل مواجه شده است.

وی گفت: برای شناسایی دقیق منطقه اکیپ هایی از استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان به محل اعزام شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: منتظر هستیم به محض رسیدن نیروهای اعزام شده و نیروهای محلی به مکان حادثه اقدامات بعدی را انجام دهیم.

فیلی بیان کرد: نیروهای ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد در آماده باش کامل به سر می برند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هوانیروز به علت بد شرایط جوی نتوانسته بالگرد و نیرو را به منطقه اعزام کند.

هواپیمای مسافربری تهران یاسوج با ۶۶ سرنشین که حوالی ساعت هشت صبح امروز از باند فرودگاه مهرآباد برخواسته بود، حدود ۵۰ دقیقه بعد از رادار محو شده و در حوالی سمیرم سقوط کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha