• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96120200693
  • خبرنگار : 71560

بنایی: افراد آشوبگر هیچ نسبتی با مردم گناباد ندارند

بنایی: افراد آشوبگر هیچ نسبتی با مردم گناباد ندارند

نماینده مردم گناباد در مجلس گفت: افراد آشوبگر هیچ نسبتی چه از لحاظ جغرافیایی و چه از لحاظ کیشی، آیینی و فرقه‌ای با مردم گناباد ندارند. مردم گناباد به نظام و انقلاب و رهبری وفادار هستند.

به گزارش ایسنا، حمید بنایی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه)با تسلیت به خانواده‌های داغدیده سانحه هوایی و جمعی از نیروهای ناجا در گلستان هفتم بیان کرد: مردم گناباد در طول تاریخ نشان دادند که بسیار نجیب بوده و به نظام و انقلاب و امام و مقام معظم رهبری وفادار بوده و هستند و اکنون نیز در کنار یکدیگر در کمال آرامش و آسایش زندگی می کنند و در طول چهار دهه از انقلاب حتی یک مورد اغتشاش و آشوب و اعتراض در هیچ موضوعی نداشته‌اند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه گفت: با گذشت چهار دهه از انقلاب دشمن ها و معاندین نظام به طور مستمر به اقدامات خود ادامه داده و هر روز در قالبی درصدد ضربه به نظام اسلامی بر می ‌آیند. اغتشاشات اخیر و شهادت تعدادی از افراد ناجا ضمن محکومیت در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب‌های متعددی داشت که موجب شد وجهه بسیار نامناسبی از مردم بافرهنگ و ولایت مدار شهرستان گناباد در اذهان عمومی پدید آید.

نماینده مردم گناباد اظهار کرد: افراد آشوبگر چه از لحاظ جغرافیایی و چه از لحاظ کیش، آیین و فرقه‌ای هیچ نسبتی با مردم گناباد ندارند. از رسانه ها خواهشمندم به دلیل ضعف اطلاعاتی که در این موضوع دارند، تحت هیچ شرایطی پسوند گنابادی را بر روی هیچ آیین و فرقه‌ای قرار ندهند. اگر قرار باشد گناباد معرفی شود باید با افراد نامداری چون علامه محمدتقی بهلول گنابادی که رهبر معظم ایشان را شگفتی روزگار خطاب کردند معرفی شود. یا گناباد باید با نام شهیدان کامیاب و شوریده ها معرفی شود و یا قنات‌های کهن و جهانی که هزاران سال پیش مردم این شهر خلق کرده‌اند، معرفی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha