• شنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۷:۴۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96120501717
  • خبرنگار : 71460

فدراسیون فوتبال ازبکستان با سرمربی جدید توافق کرد/ کی‌روش روی نیمکت ازبک‌ها؟

فدراسیون فوتبال ازبکستان با سرمربی جدید توافق کرد/ کی‌روش روی نیمکت ازبک‌ها؟

رسانه‌های ازبک از توافق فدراسیون فوتبال این کشور با سرمربی آینده تیم ملی ازبکستان خبر داده‌اند. این توافق در نتیجه دیداری در دوبی انجام شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت ازبک دیلی، رسانه‌های ازبکستانی چند روزی است که از کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید این کشور یاد می‌کنند و مدعی هستند مربی پرتغالی بعد از جام جهانی روی نیمکت ازبکستان می‌نشیند.

سایت ازبک دیلی درباره وضعیت سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان نوشت: فدراسیون فوتبال ازبکستان با سرمربی جدید در دوبی دیدار کرد و با او برای حضور در این تیم بعد از جام جهانی فوتبال به توافق نهایی رسید.

این سرمربی یکی از سرمربیان جام جهانی 2018 روسیه است و تیمش را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

این سرمربی اعلام کرده در جولای 2018 یعنی بعد از جام جهانی کارش را در ازبکستان آغاز می‌کند و تا آن موقع نباید نامش از سوی رسانه‌ها فاش شود.

پیشتر اعلام شده بود که سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هدایت ازبکستان را بر عهده می گیرد.

قرارداد کارلوس کی‌روش تا بعد از جام جهانی با تیم‌ ‌ملی ایران اعتبار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۱۲-۰۵ ۰۸:۴۵

تیم و بدید به یک مربی وطنی تا جام ملت‌های آسیا رو برامون بیاره !!!!! و بعدش هم حضور در جمع هشت تیم اول 2022 قطر!

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۰۵ ۰۹:۵۳

کل هزینه ورزش ازبکستان یک چهارم قرارداد کارلوس کی‌روش. یه روزنامه ازبکستانی خواسته خودشون رو گنده کنه، ما چرا باید باور کنیم!

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۰۵ ۱۰:۳۱

دوباره كي‌روش ايران را بدون دغدغه به جام جهانی برد؛ در جواب يكسري شروع به تخريب كي‌روش كردند. همون بهتر كي‌روش بره تا رفتن به جام جهاني برامون آرزو بشه. اونوقت شايد قدردان باشيم.

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۰۵ ۱۰:۵۰

خدارو شکر آدم پرمدعا داره می‌ره. ببینیم اون‌جا هم مثل ایران می‌تونه خدایی کنه و برای همه تعیین تکلیف کنه یا نه.

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۰۵ ۱۹:۲۲

الان فدراسیون فوتبال کشورمان باید با رفتن کی‌روش کاملا مخالفت کند چون الان و در این شرایط که سه چهار ماه دیگر مانده به شروع بازی‌های تیم ملی کشورمان در جام جهانی اصلا به صلاح فوتبال کشوران نیست و فدراسیون فوتبال نباید بگذارد تحت هر شرایطی کی‌روش از سرمربی‌گری تیم ملی کشورمان برود مگر کی‌روش بخواهد از دنیای سرمربیگری خداحاافظی کند.

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۰۶ ۰۲:۳۳

با سلام. اگر آقای کی‌روش فوتبال ایران را ترک کند، در عرض یک‌سال تا یک‌سال و نیم ما به رده پنجم یا پایین‌تر در آسیا نزول خواهیم کرد. تیم ملی ما در آسیا اول است فقط به‌خاطر آقای کی‌روش. این یک معجزه خواهد بود اگر پس از ترک ایشان فوتبال ملی ما در مقام اول آسیا باقی بماند. عده‌ای اعتراض دارند که آقای کی‌روش با خودخواهی و با زور حرفش و خواسته‌هایش را به کرسی می‌نشاند. آن‌ها هم درست می‌گویند ولی همین روش آقای کی‌روش دلیل اول بودن تیم ملی ما در آسیاست.

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۰۷ ۱۱:۳۹

امیدوارم بره تا امثال افشین قطبی‌ها برگردن دوباره اشک ما ملت در بیاد. دوباره امید ببندیم به باخت تیم‌های دیگه واسه صعود. اقا جان کار خوب، پول خوبم می‌خواد. اگر دستمزدش از حق ملته من یکی می‌گم سهم من نوش جونش؛ بیش‌ترشم حقشه. کم ندیدیم کسایی که پولم گرفتن‌ و هیچ کاریم نکردن. واسه چی باید واسه پولی که حقشه و بی‌منت از جای دیگه می‌تونه بگیره این‌جا بمونه؟

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۰ ۱۱:۳۱

چرا این‌قدر این و بزرگ کردید. زمان دایی و قلعه‌نوعی و قطبی تیم کلا ۱۱ تا بازیکن داشت ولی الان تیم پوست انداخته. مطمئن باشید هر مربی درجه ۲ اروپایی از کی‌روش بهتر نتیجه می‌گیره. با رفتنش ما ضرر نمی‌کنیم بلکه خودش ضرر می‌کنه هنوز یادم نرفته وقتی خواست بیاد ایران فقط از عربستان پیشنهاد داشت. کی‌روش رزومه‌اش و مدیون ماست و گرنه الان فوق فوقش سرمربی تایلند بود. ببین کی گفتم. اون دوستی هم که گفت قرار داد ازبکستان با کی‌روش نصف قرار دادش با ایرانم نخواهد بود کاملا اشتباه می‌کنه مطمئن باش بیش از دو برابر خواهد بود.