• شنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 96120502030
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان:

1200 معتاد متجاهر در کرمانشاه داریم

1200 معتاد متجاهر در کرمانشاه داریم

ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به وجود 1200 معتاد متجاهر در سطح استان گفت: اگر ظرفیت نگهداری معتادان سه برابر شود، دیگر معتاد متجاهری در سطح شهر مشاهده نمی‌شود و همه جمع آوری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سرهنگ علیرضا دلیری در جمع خبرنگاران از افزایش دو برابری کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد و اظهار کرد: امسال  بیش از دو تن و 416 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

وی افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کشف یک تن و 36 کیلوگرم افزایش 133 درصدی داشته که بیش از 93 درصد آن «تریاک» است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در خصوص چرایی دو برابر شدن کشفیات گفت: دلایل بسیاری می‌توان برای این مسئله مطرح کرد که از جمله مهمترین آن افزایش اشراف اطلاعاتی پلیس است.

اشراف کاملی بر باندهای موادمخدر داریم/ تشکیل بانک اطلاعاتی خرده فروشان

رییس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان کرمانشاه تاکید کرد:  در حال حاضر خوشبختانه اشراف کاملی برنحوه رفتار باندها در استان داریم.

دلیری از تشکیل بانک اطلاعاتی فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان در استان خبر داد و افزود: همچنین شناسنامه دار کردن افراد خرده فروش و قاچاقچیان استان نیز شروع شده است.

انهدام 40 باند مواد مخدر در استان

وی از انهدام 40 باند مواد مخدر طی سال جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: در آخرین مورد، باندی مخوف که در زمینه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی فعالیت داشتند منهدم شد.

وی افزود: این باند مخوف تامین کننده و توزیع کننده مواد مخدر هفت استان کشور بود که خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی پلیس منهدم شد.

دلیری تصریح کرد: اعضای اصلی باند که شش نفر بودند دستگیر شدند و کشفیاتی از این باند داشتیم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از اجرای 1290 طرح پاکسازی در سطح استان طی سال جاری خبر داد و افزود: امسال 245 مکان اعم از منزل و مغازه که در بحث فروش مواد مخدر فعالیت داشتند پلمب شد.

وی از مصادره اموال این اماکن به نفع دولت خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با اقدامات انجام  شده به سمتی حرکت کنیم که دیگر شاهد فروش مواد مخدر در محلات نباشیم.

1200 معتاد متجاهر داریم/ ظرفیت نگهداری 3 برابر شود معتاد متجاهری  در کرمانشاه دیده نخواهد شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در ادامه از دستگیری 6239 نفر در حوزه مواد مخدر در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد کمتر از یک درصد زنان هستند.

وی با اشاره به وجود 1200 معتاد متجاهر در سطح شهر کرمانشاه گفت: به راحتی می توانیم ظرف کمتر از یک هفته تمام این افراد را جمع آوری کنیم.

رییس پلیس مواد مخدر استان کرمانشاه افزود: مشکلی که در این زمینه وجود دارد نبود ظرفیت و مکان نگهداری است و در حال مرکز ماده 16 ظرفیت نگهداری 400 معتاد را دارد.

دلیری تصریح کرد: چنانچه ظرفیت فعلی سه برابر شود، دیگر شاهد معتاد متجاهر در استان نخواهیم بود.

وی درادامه با بیان اینکه بیکاری دلیل قانع کننده ای برای اعتیاد نیست گفت: از میان دستگیرشدگان تنها 18 درصد بیکار هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha