• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 96120904807
  • منبع : رادیو ورزش

رییس فدراسیون بسکتبال: انسجام و اتحاد در تیم ملی ایجاد کرده‌ایم

رییس فدراسیون بسکتبال: انسجام و اتحاد در تیم ملی ایجاد کرده‌ایم

رییس فدراسیون بسکتبال، درباره بازی ایران برابر عراق و شرایط کنونی تیم ملی تاکید کرد که با تکیه بر همدلی و مشارکت تیم ملی منسجم و متحدی ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، رامین طباطبائی در ارتباط با حضور خانواده ها در سالن های ورزشی گفت: یکی از دلایل اصلی بازگشت خانواده ها و جامعه بسکتبال به سالن مسابقات ایجاد نگرش، مشارکت، همدلی و انسجام در جامعه بسکتبال بود. خوشبختانه ما با کمک همکاران خودمان در فدراسیون بسکتبال، اعضای کادر تیم ملی و بازیکنان خوب توانستیم تیم ملی منسجم و متحد ایجاد کنیم. ما با استفاده از پتانسیل همه جامعه بسکتبال از جمله رسانه ملی و تمام توانایی های جامعه بسکتبال در برابر عراق بازی تماشایی را به نمایش بگذاریم.

طباطبائی، ادامه داد: به نظرم حس بسیار خوبی در فدراسیون و جامعه بسکتبال ایجاد شده است که سعی می کنیم این شرایط تداوم داشته باشد و بتوانیم از همه پتانسیل و ظرفیت جامعه بسکتبال برای ادامه راه استفاده کنیم. آن چیزی که در این مسابقات بسیار اهمیت داشت، همدلی و مشارکت همه جامعه و حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بود.

وی که با رادیو ورزش سخن می‌گفت، درباره وضعیت تمرینی و اردوهای تدارکاتی درنظر گرفته شده برای تیم اظهار کرد: در این روزها کمیته فنی و کادر تیم ملی تشکیل جلسه می دهند که برنامه مدونی را برای سال 97 تدوین کنیم و تمام بازی‌های تدارکاتی و رسمی را در آن ببینیم. ما در سال آینده بازی‌های آسیایی هم داریم. اکنون کمیته ملی المپیک برنامه ای تا بازیهای آسیایی را از ما خواسته است.

رییس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: سعی ما بر این است که غیر از بازیهای پیش رو دو بازی تدارکاتی را در بهار و تابستان داشته باشیم تا تیم ملی همیشه تمرین داشته باشد و بتواند در عین حال با زمانبندی مناسب خود را برای شرکت در ویندوز سوم و بازیهای آسیایی آماده کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha