• شنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96121206427
  • خبرنگار : 71553

سخنگوی سازمان ثبت احوال خبر داد

عودت هزینه‌های ثبت‌نام ناقص کارت ملی هوشمند تا ۲۰ اسفند

عودت هزینه‌های ثبت‌نام ناقص کارت ملی هوشمند تا ۲۰ اسفند

در پی تماس‌ها و پیامک‌های مکرر برخی شهروندان با ایسنا مبنی براینکه در سامانه جدید ثبت‌نام کارت‌ملی هوشمند هزینه‌ای از حساب بانکی آنها کسر می شود ولی فرآیند نوبت‌دهی به صورت کامل صورت نمی‌گیرد، سخنگوی سازمان ثبت‌احوال اعلام کرد که این موضوع به زودی برطرف خواهد شد و این مبالغ کسر شده در صورت عدم ثبت نوبت دهی به زودی به حساب شهروندان بازگردانده خواهد شد.

 سیف الله ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در پورتال جدید سامانه ثبت‌نام کارت ملی  هوشمند ابتدا نوبت‌دهی انجام و سپس هزینه‌ای دریافت می شود، گفـت: کسانی که به دلیل تغییر پورتال در هفته‌های گذشته ثبت‌نام کرده‌اند و مبالغی از حسابشان کسر شد اما نوبت‌دهی به منظور ثبت‌نام انجام نشد، به زودی این مبالغ کسر شده به حسابی که از آن پول واریز شده  بازگردانده خواهد شد.

وی ادامه داد: با "سامانه سداد" بانک ملی هماهنگی‌هایی انجام شده است و در حال مشخص کردن جامعه هدف هستیم تا تعداد افرادی که در کل کشور با این مشکل مواجه شدند مشخص شوند. سپس این آمارها در اختیار  سامانه سداد  گذاشته خواهد شد و مبالغ دریافتی نیز به حساب واریزکننده بر خواهد گشت یعنی مردم نگران هزینه‌های کسر شده از حساب‌هایشان نباشند.

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال با بیان اینکه این مشکل حداکثر تا ۲۰ اسفندماه برطرف خواهد شد، اظهار کرد:اگر بعد از زمان مشخص شده هنوز برخی از شهروندان این مبالغ به حسابشان بازنگشت می‌توانند با سازمان ثبت‌احوال وشماره‌های ۶۰۹۰۲۷۱۹ یا۶۰۹۰۲۷۱۶ تماس بگیرند و این مشکلشان را با خدمات شهروندی سازمان ثبت‌احوال مطرح کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۲ ۱۸:۱۷

با سلام .من یکی از همون افرادی هستم که پول از حساب من کم شده و بعد از تماس با سامانه سداد بانک ملی گفتن تراکنش شما موفق خورده و پول رفته بحساب ثبت احوال و امروز بعد کلی پیگیری (این دوشماره ای که در سایت نوشته شده هیچ کدامشون جوابگو نیستن و اشغال میزنن)من با واحد شکایات تماس گرفتم که گفتن باید باید با مراکز استانی ثبت احوال خود تماس بگیرین و ازاونجا پیگیر برگشت پول خودتون باشین.

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۲ ۲۱:۰۶

سلام ببخشید شما که نمیتونید یه سامانه رو درست راه اندازی کنید پس چرا سامانه قبلی روخراب میکنید اول یه جایی آزمایش می کردید بعد اقدام به چنین کاری میکردید و مردم رو به درد سر مانداختید الان درست 15 روزه هنوز نتو نستید سامانه رو درست کنید و هیچ عذر خواهی هم از مردم نمی کنید وفقط تهدبد میکنید که چنان میکنیمو چنان ایول بابا

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۲ ۲۳:۱۵

سلام من ساکن تیریزم از فروردین 97 تا اسفند 97 هر روزی که انتخاب می کنم میتوسه ظرفیت دفتر پر است واقعا خیلی افتضاحه رسیدگی کنید

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۳ ۱۰:۲۲

حالا تكليف ما كه تو سامانه قبلي ثبت نام كرديم و نتونستيم نوبت بگيريم چيه پول ما چي ميشه اگر پولي برگشت بخوره امكان ثبت نام مجدد داره چون فعلا سايت ميزنه خطا در تاريخچه پرداخت لطفا رسيدگي كنيد

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۳ ۱۰:۳۱

پورتال جدید رو معرفی نکردید ؟

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۴ ۰۹:۰۴

امید است که حرفهای زده شده جامعه عمل پوشیده شود و ما ها را از این همه نگرانی هم در ثبت نام و هم در کسر وجه از حساب در این ایام نزدیک به عید بعنوان واقعیت عمل کنند و تمام پولها به حساب برگردند اخه صحبت ازیک یا دودفتر نیست سراسر ایران است و هر دفتری حداقل 200 هزار تومان و بیشتر باشد که ما را ازاین داغداری اخر سال بیرون بکشند

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۴ ۱۰:۳۴

من با این شماره تماس گرفتم و بی ادبی و بداخلاقی مواجه گشتم . و جواب این بود که به این شماره 02160902675 تماس بگیریرید شماره ای که همیشه اشغال است و پاسخگو نیست الان تا هزار سال آینده هم کسی برنمیداره میتونید امتحان کنید . ممنون از سایت قدرتمند وخوب شما.

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۴ ۱۱:۱۳

خواهشا; سایتهای کارت ملی را اول درست کنید بعد ا به مردم بگید ثبت نام کنند ما کافی نت دارها را بیچاره کردید چون سایت باز شده و لی به مرحله پول که می رسد پول را کسر می کند بعد از 72 ساعت هم بر نمی گردد و کدرهگیری پیش ثبت نام را نمی دهد و کسی هم جوابگو نیست این شماره را هم درگاه پرداختی داده چواب نمی دهد اصلا واقعا شرمنده این هم دروغ هستیم حتی اداره ثبت احوال هم جوابگو نیست و فقط این سایت را باز کردند که فقط پول کسر می کند وهیچ رسیدی هم نمی دهد و اجازه ثبت نام مجدد را نمی دهد واگر هم بدهد دوباره هم پول کسر می کند ثبت احوال ... متاسفانه این همه مسئول هم همه سکوت کردند حتی حاضر نیستند که بگند کی سایت درست می شود

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۴ ۱۵:۵۲

با سلام بنده 150 هزار بابت کارت ملی از دست داده ام هنوزم به حسابم برنگشته این چه سایتی هستش اگه مشکل داره هزینشم کم نکنه لاقل

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۵ ۱۸:۲۵

سلام ،منم خيلي پولم كسرشده كه خودمم خبرنداشتم حالاچه كاركنم اگه برنگرده چي

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۵ ۱۹:۳۰

سلام من با همین سامانه جدید 200 هزار تومان پولم رفته کی قرار برگرده هیچکسم جوابگو نیستش این چه وضعشه اخه مگه ما کافی نتا چقدر درامد داریم

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۶ ۱۶:۳۳

با سلام من کافی نت دارم تو این ماه پایان سال ک اوضاع کساده امیدمون به ثبت نام کارت ملی بود که نه تنها سودی عایدمون نشد بلکه ضرر زیادی کردیم و پولمون و مشتریهامون پرید و کسی هم جوابگو نیس. کسی نیس بگه این پولها چرا رفتن و بعد 72 ساعت برگشت نخوردند ..

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۶ ۱۸:۴۲

واقعا متاسفم ... 180 هزار تومن واسه ثبت نام مردم از جیبم رفته به هر شماره ای زنگ میزنم یا جواب نمیده و یا اگر جواب میده من رو پاس میده به جای دیگه در ضمن واسه ثبت نام 5 تومن میگرفتیم جدیدا دوستان اومدن میگن 3 تومن بیشتر نباید بگیرید واقعا ارزشش رو داره ؟؟

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۷ ۰۷:۴۱

باسلام متاسفانه ما هم ب همچین مشکلی برخوردیم پول ازمون کم شده ولی هیچ خبری از برگشت یا اینکه بدونیم ثبت نام شده یا نشده یا اینکه ناقص ثبت نام شده نیست ک نیست.متاسفم

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۷ ۱۵:۱۲

با سلام. از حساب بنده 80000 تومن کسر شده و نمیدونم این 72 ساعت کی فرا میرسه که پول مردم رو برگردونن نمیدونم این مردم چه گناهی کردن و این چه بازی جدیدیه که مسئولین محترم سر مردم پیاده میکنند. چرا کسی جوابگو نیست