• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 96121306947
  • خبرنگار : 71574

قول مساعدت رییس صداوسیما برای کمک به درمان همایون شهنواز

قول مساعدت رییس صداوسیما برای کمک به درمان همایون شهنواز

دوست قدیمی همایون شهنواز با بیان اینکه رییس سازمان صدا وسیما قرار است برای عیادت همایون شهنواز به بیمارستان بیاید، گفت:طبق صحبت‌ها با رییس سازمان صدا وسیما قرار شد مبلغی که آقای شهنواز معتقد است سازمان به او بدهی دارد، پرداخت شود.

محمد ولی‌زاده ـ روزنامه‌نگار ـ در گفت‌وگو با ایسنا، به آخرین اخبار درباره انتقال همایون شهنواز اشاره کرد و گفت: وضعیت همایون شهنواز نسبت به روز گذشته بدتر هم شده است بنابراین می‌خواهیم زمان را از دست ندهیم و او را به بیمارستان اشتوتگارت که هماهنگی کامل صورت گرفته است، انتقال دهیم. برای انتقال همایون شهنواز به هواپیمای آی سی یو دار نیاز داریم که در داخل کشور فقط یک شرکت خصوصی به آن مجهز است. این شرکت خصوصی پذیرفت که با دریافت مبلغ ۵۰ هزار دلار (نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان) این کار را انجام دهد؛ بنابراین ما هماهنگی‌ها را انجام دادیم و مدارک را  به پزشک هوایی ارسال کردیم تا اجازه پرواز به اشتوتگارت را بگیرد. فکر می‌کنم تا ساعت ۱۴ و ۱۵ امروز بگویند که می‌توانیم پرواز کنیم یا خیر؛ البته به دلیل این که وضعیت اورژانسی است کمتر پیش می‌آید که اجازه پرواز ندهند.

او  با اشاره به قول مساعدت رییس سازمان صداوسیما برای تامین هزینه‌های درمان همایون شهنواز اظهار کرد: خانم پوران درخشنده شب گذشته پیگیر این مساله شد و با آقای علی‌عسکری صحبت کرد. بنابراین طبق صحبت‌ها قرار شد مبلغی که آقای شهنواز معتقد است سازمان به او  بدهی دارد و حدود ۴۲۰ میلیون  تومان است، پرداخت شود. همچنین ایشان گفتند که خودمان هم اضافه بر این مبلغ کمکی می‌کنیم. آقای علی‌عسکری  مدارک و شماره حسابی از نزدیکان همایون شهنواز را خواستند که برای ایشان فرستادیم تا مبلغ را واریز کنند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. همچنین ایشان قرار است امروز برای عیادت به بیمارستان بیایند.

روزنامه‌نگار و دوست قدیمی همایون شهنواز ادامه داد: همچنین در تماسی که از طرف دفتر رهبری داشتیم، قول‌هایی برای هزینه درمان به ما دادند و هماهنگی‌هایی انجام شده است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با دستور وزیر ارشاد مبلغی برای درمان در نظر گرفته‌اند و آقای حیدریان رییس سازمان سینمایی را مسوول این کار کرده‌اند؛ البته آقای رضا داد از طرف ایشان پیگیر این مسائل هستند.

او در پایان گفت: از محسن مومنی شریفی که از دفتر رهبری و دوستانشان در حوزه هنری، از اعضای کانون کارگردانان هم که تلاش کردند و سنگ تمام گذاشتند، همچنین از تلاش‌ها و پیگیری‌های آقای محمد جواد حق‌شناس، آقای علیرضا رضاداد، دکتر شجاع‌پوریان و دوستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم.

همایون شهنواز روز شنبه (پنجم اسفند ۹۶) در منزلش در خیابان ولی‌عصرِ تهران (چهارراه پارک‌وی) دچار حادثه شد. او در این حادثه ۸۰ درصد دچار سوختگی شده و اکنون در بیمارستان شهید مطهری بستری است. علت این حادثه نشت گاز و انفجار بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha