• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 96121608870
  • خبرنگار : 71574

مجید واشقانی مجری سال‌تحویل شبکه آموزش شد

پرهیز از تکرار برنامه تحویل‌سال با سلبریتی‌های گران‌قیمت

پرهیز از تکرار برنامه تحویل‌سال با سلبریتی‌های گران‌قیمت

تهیه‌کننده «پنجره‌ها» از تولید ویژه‌برنامه نوروزی «پنجره‌های نوروزی» که از شبکه آموزش پخش خواهد شد، خبر داد.

سهیل سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا به ویژه برنامه «پنجره‌ها» برای نوروز اشاره کرد و گفت: روز سال تحویل بعد از اذان مغرب، شهادت امام علی‌النقی (ع) شروع می‌شود به همین دلیل شبکه آموزش پیش از تحویل سال نو به استقبال نوروز خواهد رفت و این ماموریت را به برنامه «پنجره‌ها» محول کرده‌اند. ویژه‌برنامه «پنجره‌ها» با عنوان «پنجره‌های نوروزی» به طور زنده با اجرای مجید واشقانی از روز جمعه ـ ۲۵ اسفند ماه ـ تا روز سه‌شنبه ـ ۲۹ اسفند ماه ـ به روی آنتن خواهد رفت.

او با بیان اینکه این ویژه‌برنامه در پنج قسمت و در هر قسمت به مدت ۹۰ دقیقه‌ پخش خواهد شد، اظهار کرد: «پنجره‌های نوروزی» روز جمعه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تا بامداد و سه‌شنبه قبل از اذان مغرب پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده برنامه «پنجره‌ها» با اشاره به آیتم‌های «پنجره‌های نوروزی» گفت: در این ویژه برنامه به کارنامه شبکه آموزش در سال گذشته خواهیم پرداخت و مجری‌های برتر شبکه به همراه مهمان‌های شاخص آن‌ها را دعوت می‌کنیم. همچنین یکسری مهمان خارجی هم داریم؛ افرادی که با ما هم فرهنگ هستند و نوروز را جشن می‌گیرند مانند افغان‌ها، تاجیک‌ها و... در واقع ما از هر کشور یک نماینده خواهیم داشت.

سلیمانی در پایان گفت: اجرای موسیقی داریم و مهمانان دیگری هم در «پنجره‌های نوروزی» حضور خواهند داشت. در این برنامه سعی خواهیم کرد که از مدل روتین که در برنامه‌های دیگر هر سال تکرار می‌شود مانند دعوت از سلبریتی‌هایی که کمتر به تلویزیون آمده‌اند با قیمت‌های زیاد، خواننده‌ها و ... جدا شویم. ما در شبکه آموزش هستیم و به دلیل رسالت آموزش خود باید از این فضاها در برنامه فاصله بگیریم و یک محیط مفرح که اطلاعاتی هم به مخاطبان داده شود را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha