• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 96121609282
  • منبع : نمایندگی خوزستان

لیگ برتر فوتسال بانوان

استقبال خوب بانوان خوزستانی از دیدار حفاری - نفت آبادان/ ملمولی راهی بیمارستان شد

استقبال خوب بانوان خوزستانی از دیدار حفاری - نفت آبادان/ ملمولی راهی بیمارستان شد

دیدار تیم‌های ملی حفاری و پالایش نفت آبادان از هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود بازی از ساعت ۱۱ امروز (چهارشنبه) در اهواز برگزار شود، مسابقه به دلیل تغییر سالن بازی، از ساعت ۱۲ آغاز شد.

* امروز استقبال خوبی از سوی هواداران دو تیم صورت گرفته و سالن تقریبا پر شده بود.

* صوفی‌زاده نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال، نصیری مسئول برگزاری مسابقات فوتسال بانوان فدراسیون و همچنین نایب رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان از نزدیک نظاره‌گر این مسابقه بودند.

* تماشاگران آبادانی، امروز با پوشیدن لباس‌های زرد و با در دست داشتن بادکنک‌های زرد در سالن حاضر هستند و همچون هواداران حفاری با شور و هیجان خاصی به تشویق تیم خود می‌پرداختند.

* از آن جا که تیم‌های پالایش نفت آبادان و حفاری به ترتیب با ۶۱ و ۵۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی هستند، این دیدار از اهمیت بسیار بالایی برای تعیین قهرمان این فصل برخوردار بود.

* آبادانی‌ها بازی را بسیار خوب شروع کردند و در همان دقایق اولیه، توپ بازیکن آبادان با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

* در ادامه دو تیم بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و این بازیکنان حفاری بودند که ابتدا با گل عاطفه عابدی از حریف خود پیش افتاد.

* چند دقیقه بعد نیز پالایش نفت آبادان موفق شد توسط پگاه عبیدی گل تساوی را وارد دروازه حفاری کند.

* همچنین بازیکنان تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در سالن حاضر بودند.

* در دقایق پایانی نیمه اول بازی سهیلا ملمولی بازیکن حفاری در حالی که پا به توپ بود پس از برخورد با گلر نفت، دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد و او را به بیمارستان منتقل کردند.

* نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

* نفت آبادان که با انگیزه بسیار و برای کسب اولین عنوان قهرمانی لیگ برتر پا به میدان گذاشته بود، نیمه دوم را هم خوب شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل دوم رسید.

* حفاری که نمی‌خواست در خانه و در داربی بازنده باشد، تلاش‌های خود را برای رسیدن به گل بیشتر کرد و موفق شد توسط فرشته خسروی به گل تساوی برسد.

* بازی خوب حفاری در نیمه دوم باعث شد که هواداران این تیم به شدت بازیکنان حفاری را تشویق کنند.

* این بازی زیبا و جذاب با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و نفت آبادان برای اولین بار قهرمانی خود در این مسابقات را جشن گرفت.

* بازیکنان نفت آبادان پس از این دیدار با در دست داشتن پرچم‌های برزیل به جشن و پایکوبی پرداختند!

* همچنین علی‌رغم این که تکلیف قهرمان لیگ در این بازی مشخص می‌شد ولی هیچ کدام از دو باشگاه حفاری و نفت آبادان تمایلی برای برگزاری مراسم اهدای مدال و جشن قهرمانی نداشتند و به همین دلیل امروز مراسم اهدای جام برگزار نشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha