• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۱:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96121609347
  • خبرنگار : 71572

مصاف تیم لیگ یکی با لیگ برتری در نیمه نهایی جام‌حذفی

مصاف تیم لیگ یکی با لیگ برتری در نیمه نهایی جام‌حذفی

استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل، دو شگفتی‌ساز رقابت‌های جام حذفی فردا (جمعه) در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی از ساعت 15 فردا (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می‌روند. این دو تیم که قطعا شگفتی‌سازان جام‌حذفی امسال هستند با توجه به قرعه‌های خوبی که مواجه شدند توانستند تا این مرحله صعود کنند.

استقلال خوزستان که میزبان این دیدار است در لیگ برتر شرایط خوبی ندارد و با 23 امتیاز در رده پانزدهم و منطقه سقوط قرار دارد. عبدالله ویسی سرمربی استقلال امیدوار است که با صعود به فینال جام حذفی و ابقای تیمش در لیگ برتر، فصل ناامیدکننده‌اش را به خوشی تمام کند. شاگردان عبدالله ویسی که این فصل با مشکلات شدید مالی مواجه بودند، در مراحل قبلی جام حذفی موفق شدند تراکتورسازی، ملوان بندر انزلی و میعاد مغان اردبیل را از پیش رو بردارد.

در مقابل خونه به خونه که با جواد نکونام به نیمه‌نهایی جام‌حذفی رسیده است با جدایی این سرمربی با هدایت اسکوچیچ به اهواز می‌آیند. این تیم در لیگ دسته اول جزو مدعیان صعود به لیگ برتر است و با 49 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفته است. خونه به خونه پیش از این موفق شد گسترش فولاد تبریز، سیاه‌جامگان مشهد و راه‌آهن تهران را از رقابت‌های جام حذفی کنار بگذارد.

همانطور که مشخص است این دو تیم با توجه به نحوه جدید برگزاری رقابت‌های جام حذفی که در هر مرحله قرعه‌کشی برگزار شد، توانسته‌اند به نیمه‌نهایی جام‌حذفی برسند به همین دلیل هیچکدام از این دو تیم نمی‌خواهند شانسی که به آن‌ها رو کرده است را از دست بدهند.

برنده این دیدار 12 اردیبهشت ماه در خرمشهر برای برگزاری فینال جام حذفی به مصاف استقلال تهران می‌رود که در دیدار دیگر نیمه‌نهایی توانست با نتیجه دو بر یک از سد صنعت نفت آبادان عبور کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha