• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96122011038
  • خبرنگار : 71560

انتقاد نماینده ساوه از تصمیم وزیر آموزش و پرورش برای تعطیلی مدارس تیزهوشان

انتقاد نماینده ساوه از تصمیم وزیر آموزش و پرورش برای تعطیلی مدارس تیزهوشان

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، نسبت به تصمیم وزیر آموزش و پرورش برای تعطیلی مدارس تیزهوشان انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا منصوری در تذکری شفاهی به وزیر آموزش و پرورش در پایان جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس، بیان کرد: زمانی که شما می‌خواستید رای اعتماد بگیرید دم از حمایت از فرهنگیان و دفاع از حقوق معلمین می‌زدید اما اکنون در سرتاسر کشور نارضایتی در فرهنگیان موج می‌زند. شما چه کاری برای این قشر فرهیخته انجام داده‌اید؟ چرا مطالبات حق‌التدریسی ها بیش از یک سال است که هنوز پرداخت نشده است. چرا حق سنوات و پاداش بازنشستگان را پرداخت نمی‌کنید. اگر به موضوعات یاد شده رسیدگی نکنید استیضاح شما نیز در راه است.

وی در ادامه گفت: اما در مورد تصمیم‌گیری شما و نقطه نظرات حضرتعالی در خصوص مدارس تیزهوشان جای تاسف و شرمساری دارد چرا که در جهانی که تکنولوژی لحظه به لحظه تغییر می‌کند شما فریاد جمع شدن مدارس تیزهوشان را سر می‌دهید آن هم مدارسی که به هیچ وجه در شأن جوانان ما نبوده‌اند و در آنجا همان کتاب‌هایی را می‌خواندند که در دیگر مدارس تدریس می‌شد و اکنون آن را نیز می‌خواهید جمع کنید.

وی افزود: شما این حق را ندارید که راسا در این زمینه تصمیم‌گیری کنید و با حذف رقابت فاتحه علم و دانش را در کشور بخوانید. همانطور که با حذف رقابت در صنعت امروز فاجعه‌ای در تولید و اشتغال اتفاق افتاده است.

نماینده مردم ساوه در تذکری به وزیر کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: همانطور که می‌دانید کمترین توجه به حقوق و دستمزد کارگران می‌شود و با بی‌ارزش شدن پول در مقابل دلار، کارگران در شرایط سختی زندگی می‌کنند. چرا در دولت شما کارگران نباید ۱۴ ماه حقوق بگیرند؟ چرا حق و حقوق اولیه کارگران پرداخت نمی‌شود؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۱۲-۲۱ ۱۸:۳۹

لطفا فقط علمای علوم تربیتی نظر دهند