• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96122011101
  • خبرنگار : 71565

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به مسئولان اجرایی قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، این تذکرات کتبی که توسط اکبر رنجبرزاده قرائت شد، به شرح زیر است:

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به وزیر ارتباطات: عدم نظارت بر شرکت‌های پیمانکاری در خصوص اینترنت و شبکه روستایی، به وزیر اقتصاد: علت عدم پرداخت مشوق‌های تولیدی به چغندرکاران چیست؟

محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز به وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور: عدم تهیه اساسنامه شرکت حمل و نقل ریلی و مسافری حومه‌ای مربوط به برنامه ششم توسعه، به وزیر دادگستری: عدم تهیه آیین‌نامه اجرایی ایجاد درگاه الکترونیکی برای ارتباط با درگاه‌های الکترونیکی سایر دستگاه‌های اجرایی، به وزیر اقتصاد: عدم تهیه آیین‌نامه اجرایی سامانه کل محرومیت‌های مالی مربوط به برنامه ششم، به رییس‌جمهور: عدم تهیه الزامات و مقررات و مصوبات نظام ایمنی هسته‌ای کشور مربوط به قانون احکام دائمی کشور مصوب سال 95، به وزیر نیرو، وزیر کشور و وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم تهیه آیین‌نامه اجرایی طرح جایگزینی محصولات کم بازده صنعتی، به رییس‌جمهور: عدم تهیه آیین‌نامه اعطای نشان ملی ایثار به والدین شهدا،‌ به وزیر فرهنگ و ارشاد: عدم تهیه آیین‌نامه اجرایی بیمه بیکاری اصحاب فرهنگ و هنر صداوسیما

علی وقفچی نماینده مردم زنجان به رییس‌جمهور: دستور جلوگیری از تخریب آثار و بناهای تاریخی زنجان و طارم، به وزیر نیرو: تعیین تکلیف وضعیت سد مشپا بند انحرافی پاوررود سد ارمغان‌خانه و تامین اعتبار برای تکمیل سدها، به وزیر راه و شهرسازی: تامین روشنایی اتوبان قزوین ـ زنجان، زنجان ـ طارم و زنجان ـ رجعتین.

عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات: علت این همه بی‌توجهی نسبت به سوء مدیریت دانشگاه علوم و فنون خرمشهر چیست؟

ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به رییس‌جمهور: لزوم صدور دستور جهت مشخص کردن وضعیت حقابه‌داران زاینده‌رود در استان اصفهان و جلوگیری از برداشت‌های بی‌رویه از زاینده‌رود، به وزیر خارجه: لزوم بررسی عوامل حمله به سفارت ایران در انگلیس و برخورد قاطع با دولت خبیث انگلستان در خصوص عدم حفاظت از سفارت جمهوری اسلامی ایران.

فلاحت‌پیشه و برزگر نماینده مردم اسلام‌آباد غرب، دالاهو و سلماس به رییس‌جمهور: دستور اجرای مصوبه دولت در امحال تسهیلات مناطق زلزله زده کرمانشاه و آذربایجان غربی و جلوگیری از کارشکنی بانک‌ها.

عین‌الله شریف‌پور نماینده مردم ماکو به وزیر کشور: علت عدم ثبت دهستان‌های محروم و مرزی شهرستان‌های چالدران، به رییس‌جمهور: علت عدم پرداخت حق مرزی معلمان شاغل در مناطق محروم، به وزیر نیرو: علت دریافت حقابه اضافه برای زراعت دیم، به وزیر جهاد کشاورزی: عدم قیمت‌گذاری تولیدات کشاورزی متناسب با افزایش قیمت کود و سموم و همچنین عدم پرداخت وجه چغندر خریداری شده کشاورزان توسط کارخانجات.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین به رییس‌جمهور: بررسی وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی، پولی و بانکی برای پرداخت اصل و سود سپرده.

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز به وزیر اقتصاد: پاسخگویی بیمه‌ها در آسیب‌های وارده به بیمه‌پردازان مناسب نبوده است.

نادر قاضی‌پور، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم ارومیه و اسدآباد به وزیر راه و شهرسازی: تسهیل در پرداخت عیدی و پاداش کارکنان زحمتکش پایانه‌ها و حمل و نقل و نگهداری راه‌ها.

قاضی‌پور، اکبر رنجبرزاده و محمدحسین فرهنگی نمایندگان ارومیه، اسدآباد و تبریز به رییس‌جمهور و وزیر اقتصاد: تسریع در اختصاص اعتبار صندوق رفاه دانشجویی که مبلغی تاکنون اختصاص پیدا نکرده است.

نادر قاضی‌پور و محمد حسن‌نژاد نمایندگان مردم ارومیه و مرند به وزیر ورزش و جوانان: نامناسب بودن کیفیت ورزشگاه یادگار امام در تبریز که باعث شده تماشاچیان پرطرفدار تراکتورسازی چندین کیلومتر مسافت را طی کنند.

زاهدی نماینده کرمان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: هنوز بخشی از بازنشستگان فولاد و ذوب‌آهن حقوق بهمن ماه خود را دریافت نکرده‌اند.

سیدحمایت میرزاده و قاسم احمدی لاشکی و زاهدی اعضای هیات رییسه کمیسیون آموزش به وزیر اقتصاد: علت عدم احساس مسئولیت در قبال سپرده‌گذاران موسسات اعتباری، عملکرد ضعیف بانک‌ها و عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان چیست؟

زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه به وزیر نیرو: رسیدگی فوری به وضعیت کشاورزان استان اصفهان بخصوص حقابه‌داران.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha